خدمات‌رسانی و سرکشی به مدارس کوهرنگ محدود است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ گفت: پراکندگی بیش از حد و صعب‌العبور بودن شهرستان کوهرنگ خدمات‌رسانی و سرکشی به مدارس را محدود کرده است.
کد خبر: ۳۵۳۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵ 02 January 2017
به گزارش تابناک شهرکرد، کوروش اکبری اظهار کرد: آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ با 760 نفر پرسنل آموزشی و پرورشی و شش هزار و 600 نفر دانش‌آموز در سه مقطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم در قالب 43 کلاس درس در حال ارائه خدمات به دانش‌آموزان این شهرستان است.

وی با اشاره به وجود 180 آموزشگاه در این شهرستان، تصریح کرد: پراکندگی بیش از حد جمعیت، تعداد 180 آموزشگاه را در سطح این شهرستان شکل داده است.

اکبری افزود: پراکندگی بیش از حد و صعب‌العبور بودن شهرستان کوهرنگ خدمات‌رسانی و سرکشی به مدارس را محدود کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 50 آموزشگاه با تعداد کمتر از 10 نفر دانش‌آموز و 15 آموزشگاه با تعداد کمتر از پنج نفر دانش‌آموز در این شهرستان وجود دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ از وجود 50 آموزشگاه با بافت قدیمی و فرسوده در بخش مرکزی این شهرستان خبر داد و گفت: با وجود ساخت‌ و سازهای اخیر مدارس در شهرستان کوهرنگ، هنوز فضای 24 آموزشگاه به صورت استیجاری تأمین می‌شود.

وی بدهی و عدم پرداخت قبوض آب،  برق،  گاز و تلفن، کمبود نیروی خدماتی، ناوگان حمل و نقل فرسوده، کمبود سرانه ورزشی، کمبود منابع و تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی و نبود زیرساخت‌های لازم برای استفاده از امکانات هوشمندسازی مدارس را از جمله مشکلات و موانع دیگر آموزش و پرورش این شهرستان برشمرد.

اکبری در پایان خاطرنشان کرد: نظارت دقیق، مستمر و حمایت مالی قطعاً به روند فعالیت‌های آموزشی در این شهرستان تأثیرگذار خواهد بود

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار