مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین خواستار شد

لزوم نهادینه کردن فرهنگ «به چهارشنبه‌سوری نه بگوییم» در قزوین

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: از مسؤولان و مردم استان قزوین استدعا می‌کنم تدابیری بیاندیشند تا به چهارشنبه‌سوری نه بگوییم و این فرهنگ را نهادینه کنیم.
کد خبر: ۳۶۴۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲ 22 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین خبرگزاری فارس از قزوین، اعضای سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین عصر دیروز به پایگاه آتش‌نشانی شهید بابایی مراجعه و ابراز همدردی خود را با آتش‌نشانان اعلام کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در این جلسه از سیل عظیم ابراز احساسات مردم و ارگان‌های دولتی تشکر کرد و گفت: از شب گذشته قشر عظیم مردم، خانواده‌ها، ادارات و ارگان‌ها با اهدای گل و عرض تسلیت، خود را در این حادثه دل‌خراش سهیم دانستند.

ابوالفضل ذوالقدر افزود: این قدرشناسی مردم مسؤولیت آتش‌نشانان را در خدمت‌رسانی به حادثه‌دیدگان بیش از پیش افزایش داده و موجب می‌شود آتش‌نشانان جان خود را در طَبق اخلاص گذاشته و به دل آتش بزنند.

وی با بیان اینکه هیچ چهارشنبه‌سوری نیست که در آن آتش‌نشانان آماده‌باش نباشند، مطرح کرد: از مسؤولان و مردم استان قزوین استدعا می‌کنم تدابیری بیاندیشند تا به چهارشنبه‌سوری نه بگوییم و این فرهنگ را نهادینه کنیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین تصریح کرد: دو گروه در صحنه حادثه پلاسکو حضور یافته و به پایگاه‌های انتقال خون مراجعه و با اهدای خون به حادثه‌دیدگان امدادرسانی کردند و گروهی دیگر هم افرادی بی‌تفاوت بودند که به سادگی از کنار این حادثه گذشتند.

ذوالقدر به فهم بالای اجتماعی مردم ایران اشاره و عنوان کرد: یکی از دانش‌آموزان قزوینی برای ابراز همدردی با خانواده‌های شهدای این حادثه و به یاد شهدای آتش‌نشان یادداشتی را به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ارسال کرده بود که این نشان از بزرگ‌منشی فرزندان این مرز و بوم است.

این مسؤول با بیان اینکه دوره‌های آموزشی پیشگیری و اطفا حریق رایگان برای مردم برگزار می‌شود، ادامه داد: در این دوره‌های آموزشی تمام مردم، ارگان‌ها و ادارات می‌توانند شرکت کنند.

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین هدف از برگزاری این دوره‌ها را آشنایی مردم با شرایط بحرانی همچون مقابله با حوادث عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار