مزایده‌های میلیونی برای مکان‌های ورزشی قم

اداره کل ورزش و جوانان استان قم 4 مکان ورزشی خود را از طریق مزایده به مدت یک سال به بخش خصوصی اجاره داده است.
کد خبر: ۳۶۷۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۶ 26 January 2017
به گزارش تابناک قم، آمار و ارقام واگذاری این فضاهای ورزشی به مستأجران بخش خصوصی جالب توجه است و نشان از گردش مالی جالب توجه مکان‌های ورزشی قم دارد. 

استخر حجاب واقع در منطقه نیروگاه قم به مدت یک سال به شخصی حقیقی اجاره داده شده که رقم اجاره ماهانه این استخر بین 38 تا 42 میلیون تومان تخمین زده می‌شود و در سال حدود 480 میلیون تومان وارد خزانه اداره کل ورزش و جوانان قم می‌کند. 

سالن شهید حیدریان به عنوان مهم‌ترین سالن ورزشی قم نیز در این مزایده به مدت یک سال واگذار شده که رقم واگذاری این سالن بین 15 تا 18 میلیون تومان به صورت اجاره ماهانه در نظر گرفته شده است. 

سالن ورزشی نارنج در پردیسان که از جمله سالن‌های ورزشی مورد علاقه بخش خصوصی برای اجاره بوده است رقمی بین 8 و نیم تا 11 و نیم میلیون تومان اجاره داده شده و سالن فتح در منطقه شیخ آباد نیز با رقمی بین 2 تا 3 میلیون تومان اجاره ماهانه در اختیار بخش خصوصی قرار گرفته است.

این مکان‌های ورزشی فقط بخشی از مکان‌های زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان است و مکان‌های استراتژیک نظیر زمین چمن ورزشگاه شهید حیدریان، فضاهای ورزشگاه بزرگ تختی، استخر کوثر، سالن اختصاصی بدمینتون مرحوم فرهمند، سالن شهید رضاییان و خوابگاه ورزشکاران در ورزشگاه شهید حیدریان مکان‌هایی هستند که در ماه، اجاره بهای جالب توجهی به دولت پرداخت می‌کنند.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار