مهندس علی اصغر بدیعی مقدم :

ارائه تخفیف در خدمات کارت هوشمند رانندگان طی دهه فجر

​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از اعطای تخفیف در خدمات کارت هوشمند رانندگان طی دهه فجر امسال خبر داد.
کد خبر: ۳۷۰۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷ 31 January 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی , مهندس علی اصغر بدیعی مقدم اظهار داشت: خدمات مربوط به تمديد، صدور و... كارت هوشمند انجمن صنفي رانندگان ودفاتر پيش خوان دولت، طی دهه فجر با 15 درصد تخفیف ارائه می شود.

وی افزود: این اداره کل برنامه های متنوعی برای بزرگداشت دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تدارک دیده است و در این زمینه مقرر است همزمان با ساعت ورود امام(ره) به کشور، بوق ناوگان عمومي برون شهري در ساعت 9:30 صبح روز 12 بهمن ماه طنین انداز شود.

وی، توزيع اقلام در میان شركت هاي حمل ونقل مسافري برای نصب در اتوبوس ها، پخش سرودهاي انقلابي در اداره کل، نصب پلاكارد وآذين بندي محوطه وسالن ورودي و برگزاري مسابقه فرهنگي ويژه ايام الله دهه فجر در بين كاركنان را از برنامه های این دهه عنوان کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی افزود: برگزاري مسابقه ورزشي در بين همكاران و شركت كاركنان در نماز باشكوه جمعه از دیگر برنامه هایی است که برای بزرگداشت دهه مبارک فجر اجرا می شود.

بدیعی مقدم گفت: شركت هاي حمل ونقل كالا ومسافر و محتمع هاي خدماتي رفاهي بين راهي و مراكز طب كارو مركز مجاز معاينه فني نسیت به آذين بندي مکان ها اقدام می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار