خیز مدال‌آور قم برای تیم ملی کاراته

مرتضی قدیمی، کاراته کای نوجوان قمی، پس از کسب مدال برنز آسیا بار دیگر برای به دست آوردن پیراهن تیم ملی در رده سنی جوانان آماده می‌شود.
کد خبر: ۳۷۴۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۹ 08 February 2017
به گزارش تابناک قم، مرتضی قدیمی اظهار کرد: 2 ماه از از مسابقه‌های قهرمانی آسیا و کسب مقام سوم آسیا در وزن منهای 52 کیلوگرم این مسابقه‌ها می‌گذرد و در این مدت کم و بیش درگیر مسابقه‌ها بوده‌ام. البته در این مدت بیشتر وقتم را تحصیل و امتحانات گرفته اما پس از ایام امتحانات برای حضور در مسابقه‌های قهرمانی استان به تمرین پرداخته‌ام. 

وی افزود: پس از مسابقه‌های آسیایی تمرین‌های خوبی داشته‌ام و مسابقه‌های انتخابی تیم ملی نوجوانان و جوانان نیز در بهار آینده پس از عید نوروز برگزار می‌شود. در مسابقه‌های استانی نیز در حالی شرکت داشته‌ام که این مسابقه‌ها نسبت به همیشه شرایط بهتری دارد و شرایط نسبت به سال‌های گذشته تغییر کرده است و شاهد حضور کاراته کاهای باکیفیتی بودیم. استفاده از ویدئو چک در مسابقه‌های استانی کمک شایانی به افزایش سطح کیفی مسابقه‌ها کرده است و بدین ترتیب ورزشکاران اشتباه کمتری دارند. 

کاراته کای نوجوان قمی گفت: تمرین‌های من برای بازگشت به اردوی تیم ملی در حال انجام است و آرزوی من این است که بتوانم پرچم کشورم را در رده‌های مختلف به اهتزاز دربیاورم و در این راه امیر مهدی‌زاده، ستاره جهانی کاراته قم، برای من یک الگوی بزرگ است. در مسابقه‌های انتخابی تیم ملی در وزن اول و دسته منهای 55 کیلوگرم جوانان مسابقه می‌دهم و شناختی محدود از حریفان خود از این مسابقه‌ها دارم.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار