مردم ،بزرگترین ارتش ونیروی انقلاب هستند

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به اینکه از نظر امکانات و تجهیزات نظامی آماده دفاع و مقابله با دشمن متجاوز هستیم، تاکید کرد: بزرگترین ارتش و نیروی انقلاب و مدافع ارزش های آن مردم هستند و بارها با حضور گسترده خود درس بزرگی به یاوه گویان داده اند.
کد خبر: ۳۷۵۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹ 10 February 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛سردار سید صادق حسینی روز جمعه در جمع راهپیمایان دهلرانی در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: هدف نظام مقدس اسلامی مقابله همه جانبه با استکبار در همه عرصه هاست.
 
وی افزود: هر از چند گاهی آمریکا به بهانه های مختلف مردم فهیم ما را تهدید می کند اما مردم با بصیرت، با شور و نشاط انقلابی ایران به صورت خودجوش با حضور در اینگونه مراسم ها جواب یاوه گویی های استکبار را می دهند.
 
سردار حسینی با اشاره به اینکه از نظر امکانات و تجهیزات نظامی آماده دفاع و مقابله با دشمن متجاوز هستیم، تاکید کرد: بزرگترین ارتش و نیروی انقلاب و مدافع ارزش های آن مردم هستند و بارها با حضور گسترده خود درس بزرگی به یاوه گویان داده اند.
 
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، عامل اصلی بازیابی قدرت اسلام و تحولات جهان اسلام را ناشی از انقلاب امام خمینی(ره) دانست و گفت: علت نگرانی غرب و آمریکا از نظام اسلامی همان دستاوردهای انقلاب است که منافع آنها را در جهان به خطر انداخته است.
 
سردار حسینی انقلاب اسلامی را عصاره تلاش انبیای الهی، ائمه معصومین (ع) و مجاهدان اسلام دانست و سنبل آن را امام امت و ملت اعلام کرد و افزود: اگر مشکلی در زمینه مالی و اقتصادی وجود دارد متعلق به کسانی است که مخالف نظام هستند و گرنه دامن انقلاب پاک است.
 
وی نظام اسلامی را نمونه از قدرت معنوی و عنصر اصلی آن را مردم دانست و یادآور شد: برای حفظ ارزش ها باید تلاش همه جانبه کرد و امروز مردم ایران بویژه مرزنشینان در دفاع از انقلاب و ارزش ها نمره عالی قبولی گرفتند.
 
وی با اشاره به علت های مقابله آمریکا و ایادی استکبار با نظام اسلامی افزود: آنها می خواهند نور عدالت بخش اسلام را در جهان و منطقه که اثر گذار است را بگیرند چون این نور نشان از گسترش روز افزون اسلام می دهد.
 
سردار حسینی تشکیل حکومت دینی، استقلال و آزادی، نه شرقی و نه غربی را از دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: سیاست خارجی ما همچنان نه شرقی و نه غربی و تکیه بر توان داخلی است.
 
وی فساد، وابستگی و استبداد را از شاکله های رژیم ستم شاهی دانست و تاکید کرد: امروز نظام ما در جهان مستقل است و آزادی در نظام اسلامی در همه ابعاد دارای تعاریف و معانی خاص است که امام آنها را تعریف کرد.
 
وی با اشاره به تعریف درست ولایت فقیه و ساختار سیاسی در نظام اسلامی اظهار کرد: ولایت فقیه به ما هویت داد و شیعه را به جهان معرفی کرد.
 
سخنران راهپیمایی 22 بهمن در دهلران افزود: امروز قدرتمندی ما در جهان و شکست سیاست های آمریکا و انگلیس در منطقه از برکات و اثرات انقلاب در سطوح منطقه ایی و بین المللی است.
 
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به اینکه اگر خط امام و رسالت امام عملیاتی شود به نظام آسیبی نمی رسد، گفت: اعتماد به غرب یعنی دوری از خط امام و انقلاب و کسانی که به این راه بروند، شکست می خورند.
 
سردار حسینی با اشاره به این بیان امام راحل که آمریکا سلطه گر است و ما سلطه ستیز، ادامه داد: این سلطه ستیزی کشورمان با حمایت و پشتیبانی مردم که عامل تولید قدرت برای رهبری و نظام هستند، با صلابت و اقتدار ادامه دارد.
 
وی با اشاره به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه ها افزود: انقلاب اسلامی به افق های بلند نظر دارد و باید برای همه جهان الگوی مناسب باشیم.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار