جمع آوري 120كارتن خواب و معتاد متجاهر در زابل

کد خبر: ۳۸۰۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۷ 20 February 2017

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از جمع آوری 120 کارتن خواب و معتاد متجاهر در اجراي طرح انتظامی خبر داد.

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، سرهنگ "غلامرضا نجابت" اظهار کرد: در راستاي ارتقاء احساس امنيت شهروندان و برخورد قاطع و قانوني با اخلال گران نظم و امنيت، طرح پاكسازي نقاط آلوده و جرم خيز با جمع آوري 120 معتاد متجاهر و كارتن خواب زن و مرد در سطح شهرستان به اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل افزود:اين طرح با محوريت نيروي انتظامي ومشاركت وهمكاري فرمانداري ،هلال احمر، بهزيستي درشهرستان زابل به اجرا درآمد و كارتن خواب ها پس از جمع آوري در اختيار هلال احمر قرارمي گيرند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: طرح جمع آوري كارتن خوابها درشهرستان زابل با حضور فعال کلانتري ها ، نيروهاي يگان امداد و پليس هاي تخصصي به اجرا در آمد.

وي هدف از اجراي طرح هاي نقطه اي را در راستاي اجراي مصوبات شوراي پيشگيري از سرقت و پاکسازي مناطق آلوده از وجود معتادان کارتن خواب عنوان کرد که به صورت ويژه در دستور کار فرماندهي انتظامي شهرستان زابل قرار دارد و اين طرح در قالب برنامه هماهنگ شده و در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي با موضوع جمع آوري معتادان کارتن خواب به منظور، زيبا سازي چهره شهر و كاهش ساير جرائم در سطح شهرستان به اجرا در آمده است.

فرمانده انتظامي شهرستان زابل در خاتمه ضمن اشاره به هدف پليس از جمع آوري معتادان خياباني و کارتن خواب ها،كه همان تضمين امنيت شهروندان و داشتن شهري سالم است، از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هر گونه مورد مشكوك و يا توزيع مواد مخدرمراتب را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 گزارش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار