ارائه 220 میلیارد تومان خدمات به مددجویان مازندرانی

220 میلیاردتومان در قالب خدماتی مانند جهیزیه، وام قرض الحسنه کارگشایی، وام اشتغال و کمک هزینه تحصیلی به مددجویان مازندرانی ارائه شده است.
کد خبر: ۳۸۷۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۴ 04 March 2017

به گزارش تابناک مازندران، مدیرکل کمیته امداد مازندران افزود: وام قرض الحسنه کارگشایی 9 ماه امسال به شش هزار نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در بخش های اشتغال، مسکن، وام ضروری، خدمات بهداشتی و درمانی،کمک هزینه خدمات ازدواج و فرهنگی به مددجویان و نیازمندان اعطا شد.

 
نوروزی با اشاره به اینکه 55 هزار  و  369 خانوار تحت حمایت در استان کمک معیشت بگیر این نهاد هستند؛ با تاکید به نقش مردم درخدمت رسانی مطلوب به نیازمندان افزود: مردم شریک راهبردی امداد هستند و در  رسیدگی به  امور مددجویان در بخش هایی مانند معیشت ،کمک به اشتغال ، حمایت های فرهنگی و مشاوره نقش موثری دارند.
مدیرکل کمیته امداد مازندران مشکلات مددجویان را شامل معیشتی، هزینه های فرهنگی ، مسکن، اشتغال ، درمان برشمرد و گفت: صندوق امداد ولایت به منظور رفع نیازهای ضروری مددجویان و نیازمندان راه اندازی شده است و مردم خیّراستان می توانند با سپرده گذاری در این صندوق زمینه خدمت رسانی بهتر به نیازمندان را فراهم کنند.
مدیر کل کمیته امداد مازندران  تعمیر، تکمیل، بازسازی و بهسازی مسکن مددجویان شهری و روستایی را از اولویت  های خدمات کمیته امداد به مددجویان دانست و گفت: 9 ماه امسال یک هزار و850 واحد مسکن مددجویی در استان تعمیر ، تکمیل و باز سازی شده است.
نوروزی با بیان اینکه دریافت پروانه، ساخت انشعابات آب، برق وگاز برای ساختمان مددجویی مطابق مصوبه مجلس شورای اسلامی رایگان بوده و مددجویان با معرفی به کمیته امداد از تسهیلات رایگان برای دریافت انشعابات برخوردار می شوند افزود: با توجه به اصل توانمند سازی مددجویان، امسال برای بیش از چهار هزار نفر از مددجویان در استان طرح اشتغال در بخش های کارانگیزی، توان افزایی و خودکفایی در زمینه هایی مانند دامداری، باغداری، کشاورزی، صنایع دستی، صنفی، صنعت و حمل ونقل اجرا شد.
نوروزی با اشاره به اینکه هرساله در آستانه  سال نو، جشن نیکوکاری با هدف جمع آوری کمک های مردمی برای نیازمندان و مددجویان برگزار می شود، گفت: جشن نیکوکاری امسال در روزهای 18/ 19/ و 20 اسفند با مشارکت کمیته امداد، آموزش و پرورش و بسیج، در سه هزار پایگاه مدارس، بیش از 250پایگاه کمیته امداد و میعادگاه های نماز جمعه همزمان با سراسر کشور در مازندران برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار