ساخت ۱۴۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته

مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان همدان تأکید کرد: در سال جاری کمک به خرید و احداث ۱۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان این نهاد با پیشرفت ۱۴۰ درصدی انجام‌شده است.
کد خبر: ۳۹۰۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳ 07 March 2017
مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد امام خميني(ره) در استان همدان از ارائه خدمات مختلف به بیش از 49 هزار خانواده زیر پوشش کمیته امداد خبر داد.

به گزارش فارس؛ باقر کریمی‌شعار اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 49 هزار و 690 خانواده نیازمند خدمات مختلفی از کمیته امداد دریافت کرده‌اند که پرداخت مستمری ماهیانه نیز به 40 هزار و 792 خانوار انجام شده است.

وی با بیان اینکه در 10 ماهه امسال 2 هزار و 113 فقره وام اشتغال بین مددجویان پرداخت شده است، در خصوص خودکفایی خانواده‌های زیر پوشش گفت: امسال به بیش از یک‌هزار و 325 خانواده زیرپوشش کمک هزینه و تسهیلات در زمینه خودکفایی ارائه شده است.

مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان همدان تأکید کرد: در سال جاری نیز کمک به خرید و احداث 140 باب واحد مسکونی برای مددجویان این نهاد با پیشرفت 140 درصدی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال نیز یک‌هزار و 480 فقره کمک هزینه ازدواج به فرزندان مددجو با تحقق 87 درصد کار از صد درصد، صورت گرفته است.

کرمی شعار تصریح کرد: طی 10 ماهه امسال 67 درصد از اعتبارات دولتی و 87 درصد از اعتبارات غیر دولتی در سطح استان جذب شده است.



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار