برنج بومی گیلان به بازار عرضه شود

کد خبر: ۳۹۰۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵ 07 March 2017
فرماندار شهرستان رشت گفت: ورود برنج هندی به این استان شایسته نیست و بهتر است از تولید بومی استان به بازار عرضه شود.

به گزارش ایسنا، «سیروس شفقی»، فرماندار شهرستان رشت در جلسه ستاد تنظیم بازار، اظهار کرد: جلسات ما باید با ایجاد انگیزه و شور و هیجان باشد و استان ما استانی است که توفیق پذیرایی از گردشگران را در ابعادی گسترده دارد و همین امر سبب می شود تا ملزم شویم، فضاهای گردشگری مناسب تری را برای آنان مهیا کنیم.

وی افزود: اگر حضور گردشگران را به‌صورت مستمر خواهانیم، باید توجه به خدماتی از قبیل بهداشت و نظارت بر قیمت ها را مورد توجه قرار دهیم.

فرماندار شهرستان رشت در رابطه با توزیع مرغ منجمد، گفت: اساساً توزیع مرغ جهت تنظیم  قیمت بازار است و در صورت تورم در توزیع گوشت مرغ گرم، توزیع مرغ منجمد الزامی است.

نماینده عالی دولت در خصوص واردات برنج خارجی، تصریح کرد: ورود برنج هندی به این استان شایسته نیست و بهتر است از تولید بومی استان به بازار عرضه شود.

شفقی به کیفیت نان اشاره کرد و افزود: در تولید و توزیع نان باید امر توزیع جغرافیایی جمعیت را مدنظر قرار داد.

وی در رابطه با استفاده از رنگ شیمیایی و جوش شیرین در نان، تصریح کرد: وجود رنگ های شیمیایی و جوش شیرین در نان ها، شیرینی جات و مواد غذایی  بسیار خطرناک بوده و خوشبختانه نظارت و پیگیری لازم در این زمینه وجود دارد.

شفقی در خصوص افراد متخلف در بازار یاداور شد: با افراد سودجویی که با جان و سلامتی مردم بازی می کنند، برخوردی محکم و قانونی صورت خواهد پذیرفت، با توجه به این‌که امسال انتخابات را در پیش  داریم باید آرامش خاطر را برای مردم عزیزمان فراهم کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار