بابلسر در حوزه ورزش های آبی ، ظرفیت و پتانسیل بالایی دارد

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر در گفتگویی به خبرنگار ما گفت : با توجه به شرایط استراتژیک شهرستان بابلسر در امر ورزش ، انتظارات از اداره ورزش و جوانان بابلسر بسیار بالاست بنابراین نیروی انسانی کارآمد و اجرای اصول مدیریتی مثل برنامه ریزی ، سازماندهی ، هماهنگی و همچنین نقش موثر هیات های ورزشی میتواند به توسعه بیشتر ورزش شهرستان بابلسر کمک کند.
کد خبر: ۳۹۵۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۴ 16 March 2017

به گزارش تابناک مازندران، وی افزود : اهم فعالیتهای اداره ورزش و جوانان در حوزه جوانان بخصوص سمن ها و هیاتهای ورزشی میباشد.

پهلوان بیان کرد : نقش اصحاب رسانه و خبرنگاران در بین مردم را نمیتوان نادیده گرفت و در عرصه اطلاع رسانی رسانه میتواند کمک بسزایی به ورزش و جوانان بابلسر بکند.

رئیس اداره ورزش و جوانان در ادامه ضمن تشکر از همه مسئولین به جهت حمایت از ورزش این شهرستان تاکید کرد : یکی از اهداف اداره ورزش و جوانان ارتباط موثر با مسئولین ارشد شهرستان و استان میباشد.

وی افزود : هر چه هماهنگی بین مسئولین و اداره بیشتر باشد ، هم افزایی ما هم بیشتر میشود.  
 
پهلوان با بیان اینکه ساماندهی ورزش روستاها در دستور کار ما قرار دارد اشاره ای کرد و گفت : با تشکیل شورای ورزشی در روستاها و فراهم کردن زیرساخت ها در جهت توسعه ورزش در روستاها ، آینده خوبی پیش بینی میگردد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جلسات تخصصی متعددی در جهت رفع مشکلات و بررسی موانع موجود با هیات های ورزشی برگزار کردیم ، گفت : ارزیابی هیات های ورزشی و بررسی عملکرد آنان در دستور کار قرار دارد.

او بیان کرد : ما میزبان متعدد مسابقات قهرمانی کشور بوده ایم و برنامه های فرهنگی مختلف، همانند دومین یادواره شهدای ورزشکار، نهضت ما زنده ایم ، دیدار و تجلیل از خانواد ه های معظم شهدا را در این شهرستان برگزار کردیم.

پهلوان رویکرد اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر را فرهنگی دانست و تصریح کرد : شورای ورزشی شهرستان بابلسر با ریاست فرماندار تشکیل و تصمیمات خوبی برای توسعه و پیشرفت ورزش این شهرستان گرفته شده است.

وی در ادامه از تدوین برنامه عملیاتی سال 1396 اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر خبر داد و گفت : در این برنامه ضمن برآوردی از وضعیت موجود شهرستان به آمار عملکرد مقایسه ای طی سالهای 1394 و 1395 پرداخته شد.

در ادامه رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر افزود : اهداف برنامه عملیاتی سال 1396 در دو قالب کمی و کیفی و در 6 حوزه همگانی، قهرمانی، فرهنگی، عمرانی، آموزشی و جوانان و همچنین 126 ریز برنامه ، طراحی و تدوین گردیده است.

 وی افزود : با توجه به مطالباتی که از درون سیستم و بیرون آن در حوزه ورزش و جوانان بابلسر وجود دارد ، می طلبد که مقید به برنامه محوری باشیم تا بتوانیم در هدف گذاری ها و تعیین اولویت ها درست عمل نمائیم.

 پهلوان بزرگترین پشتوانه برای اجرایی کردن برنامه عملیاتی ورزش و جوانان شهرستان بابلسر را نیروی انسانی توانمند و هیاتهای ورزشی دانست و گفت : چرا که ما هم اکنون تحلیل درستی از وضعیت موجود داشته و نقاط قوت و ضعف را بخوبی می شناسیم.

وی در خاتمه به اهم عملکرد اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر اشاره ای کرد و گفت : ساماندهی و بازسازی مجموعه ورزشی شهدای بابلسر ، بهسازی سالن ورزشی سرداران شهید نوبخت و استخر سرپوشیده غدیر ، کمک مالی به هیات های ورزشی ، میزبان همایش سراسری روسای مجامع سازمانهای مردم نهاد حوزه جوانان به همراه رئیس گروه حوزه مشارکت های اجتماعی ادارات کل ورزش وجوانان استانهای سراسرکشور، میزبانی مسابقات والیبال و فوتسال کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور ، میزبانی مرحله نهایی لیگ هندبال استان مازندران جام شهدای استان مازندران ، میزبانی ششمین دوره مسابقات والیبال ساحلی آزاد قهرمانی کشور ، چهار مرحله میزبانی اردوی تیم ملی کانو کانادایی ، میزبانی مسابقات آفرود قهرمانی کشور ، میزبانی مسابقات کاراته قهرمانی کشور ، برگزاری اولین مراسم تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان عرصه ورزش بابلسر ، میزبانی مجمع انتخابات نمایندگان سمن های استان مازندران ، از جمله برنامه هایی بود که امسال برگزار گردید.

اداره ورزش و جوانان بابلسر دارای 43 هیات ورزشی ، 70 باشگاه ورزشی خصوصی فعال و دارای بیش از 130 سانتی متر مربع سرانه ورزشی به ازای هر نفر می باشد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار