انتخابات يك حركت بزرگ ملي است

کد خبر: ۴۱۸۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ 05 May 2017

فرماندار زابل گفت: انتخابات يك حركت بزرگ ملي است كه توانمندي و قابليت هاي كشور و مشروعيت و مقبوليت نظام را به منصه ظهور می گذارد.

به گزارش خبرنگار ایسنا از زابل، هوشنگ ناظری در جلسه شورای اداری شهرستان زابل افزود: تمامی انتخابات ها همواره باعث سرافرازي ملت و ایران اسلامی بوده است و نظام به پشتوانه حضور مردم در انتخابات در مسیر عزت و سربلندی قرار گرفته است.

ناظری اظهار کرد: همه بايد در امورات خود ، در مسيري حركت كنيم كه راه و روش صالحان و معصومین و برگرفته از تواضع و اخلاق باشد و عدالت ورزي را نیز پيشه ي خویش قرار دهیم.

وی اصول اقتصاد مقاومتي را يك روش استقلال جويانه و عزت مندانه برشمرد و افزود: براي خودكفايي و رسيدن به نیازهای کشور با اتكا به پتانسيل ها و ظرفيت هاي داخلي بايد حرکت كنيم.

ناظری ادامه داد: دولت هم به خوبي به این اصل ورود کرد و ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتی را به ریاست معاون اول رییس جمهور ايجاد كرد، همه جا از اقتصاد مقاومتي و اصول اقتصاد مقاومتي دفاع كرد و اقتصاد مقاومتی را سرلوحه برنامه های خود قرارداد.

معاون استاندارسیستان و بلوچستان و فرماندارویژه زابل افزود: در شهرستان زابل نیز ستاد راهبردي اقتصاد مقاومتي ، اقدام وعمل و كارگروه ها و كميته هاي این ستاد تشکیل شد و با توجه به مصوباتي كه ابلاغ و پيگيري شد اقدامات خوبی هم در بحث تولید و اشتغال در سال 95 صورت گرفت که از جمله می توان به راه اندازی واحدهای مرغداری راکد و نیمه فعال اشاره کرد.

ناظری ادامه داد: در سال جاری نیز با توجه به ظرفیت شناسی صورت گرفته و تکیه بر پتانسیل های منطقه ، امیداوریم بتوانیم بیش از پیش در جهت افزایش تولید واشتغال گام برداریم.

رئیس شورای اداری زابل ادامه داد : تلاش همه برای ایجاد فضاي نشاط و اميد واجب است، به گونه اي عمل كنيم كه اين فضا براي حضور گسترده و باعظمت مردم در پای صندوق های رای فراهم شود ، در این راه تخریب مطلقا ممنوع است ، خنثی کردن زحمات و خدمات دیگران که در سایه نظام صورت گرفته است از نظر مردم مردود است، پرداختن به اموراتی که یاس و ناامیدی را در جامعه بوجود آورد پذیرفته نیست.

هوشنگ ناظری تصریح کرد: تمامی دستگاه های اجرایی باید برای بستر سازی مناسب انتخابات و حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای بیش از پیش اهتمام ورزند.

این مقام مسئول با اشاره به باز شماری آرای تعدادی از صندوق های اخذ رای در انتخابات دوره چهارم شورای اسلامی شهر زابل، گفت: این مهم در راستای صیانت از آرا مردم صورت گرفت و الحمدالله باعث شد حقی نیز از کسی تضییع نگردد ، لذا به همه اعضای حاضر در شعب اخذ رای توصیه می شود در صیانت از آرای مردم با نهایت دقت و امانت داری تلاش کنند، بدیهی است در غیر اینصورت اگر کوتاهی از کسی مشاهده شد که به رای و اراده مردم خللی وارد کند ، قطعا و بلادرنگ مثال گذشته برخورد قانونی با وی بعمل خواهد آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار