انتشار کتابی جدید در جهاددانشگاهی اردبیل

به همت انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل کتاب« زراعت نخود» از سری کتاب‌های حوزه کشاورزی منتشر شد.
کد خبر: ۴۵۸۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 12 July 2017
به گزارش تابناک : مهران محمدی مدیرمسئول انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: کتاب « زراعت نخود» به همت احمد توبه عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، دکتر سعید صادق زاده حمایتی عضو هیأت علمی سازمان تحقیقات، آموزش وترویج کشاورزی و مقصود ضیاچهره کارشناس ارشد کشاورزی تالیف شده است که می¬تواند به عنوان منبع و مرجع خوبی برای دانشجویان کشاورزی، محققین مراکز تحقیقاتی و سایر علاقمندان مورد استفاده قرار گیرد. . 
محمدی با اشاره به محتوای قابل درک این کتاب، اظهار داشت: این کتاب مجموعه¬ای کامل و قابل استفاده برای مناطق مختلف، گردآوری شده است تا اطلاعات لازم در مورد زراعت، سیستم¬های مختلف کشت، جنبه¬های اکولوژیکی و فیزیولوژیکی برای افراد مختلف قابل دسترس باشد. 
وی با بیان اینکه کتاب زراعت نخود، مشتمل بر یازده فصل است، اضافه کرد: عناوین فصول این کتاب از جمله جایگاه نخود در ایران و جهان، ارزش تغذیه¬ای و اقتصادی، خصوصیات گیاه¬شناسی، خصوصیات اکولوژیکی، خصوصیات فیزیولوژیکی، خصوصیات خاکشناسی، تثبیت بیولوژیکی ازت، تکنولوژی کاشت نخود، آبیاری، علف های هرز، بیماری¬ها و حشرات و دورنمای افزایش تولید نخود در جهان را شامل می شوند.
محمدی خاطرنشان کرد: کتاب حاضر در ۱۹۲ صفحه و یک هزارنسخه به چاپ رسیده و به قیمت ۱۸۰ هزار ریال از کتابفروشی ها قابل تهیه است.





منبع : ایکنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار