برپایی نمایشگاه طراحی و صنایع دستی با موضوع عفاف و حجاب

بمناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب نمایشگاه طراحی و صنایع دستی در مقابل مصلای نماز جمعه شهرستان سرپل ذهاب برپا گردید.
کد خبر: ۴۵۸۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲ 13 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازروابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرپل ذهاب،هفته حجاب و عفاف فرصت مناسبی را فراهم ساخت تا برنامه های مختلفی با هدف ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب تدارک دیده شود. همزمان با اجتماع مردمی صیانت از حریم خانواده، نمایشگاه طراحی و صنایع دستی با موضوع عفاف و حجاب با همکاری سپاه ناحیه شهرستان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا گردید.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه حجاب عامل مصونیت همه اعضاء جامعه است گفت: رواج بد حجابی زمینه ساز انواع مفاسد اخلاقی و اصلی ترین عامل فروپاشی کانون خانواده و همچنین عدم اطمینان در بین زوجین و خانواده است. 

مهدی بساطی افزود: خانواده ها زمانی می توانند از سلامت آینده خود و فرزندانشان اطمینان یابند که فرهنگ حجاب را در درون اعضای خود درونی کرده باشند. 

وی تأکید کرد: ما در جامعه ای زندگی می کنیم که اعمالمان به صورت مستقیم و غیر مستقیم  بر همه تأثیر گذار  است لذا هرگونه بدحجابی بر همه جامعه و انحرافات اخلاقی و رفتاری موثر می باشد.

در این نمایشگاه آثاری در قالب طراحی و عکس با موضوع عفاف و حجاب  و همچنین صنایع دستی اثر هنرمندان شهرستان به معرض دید علاقمندان گذاشته شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار