به گزارش ستاد خبری کنفرانس خدمات پس از فروش ،این همایش هر ساله به منظور تبیین جایگاه خدمات پس از فروش و بحث و تبادل نظر پیرامون مباحث مختلف در این حوزه برگزار می گردد.
در این همایش محورهایی از جمله نقش پشتیبانی در اجرای پروژه های بزرگ ، جایگاه پشتیبانی در زنجیره های تامین ، جایگاه مشتری مداری در توسعه خدمات پس از فروش، راهکارهای خدمات پس از فروش در ایران، جایگاه قطعه سازان در موفقیت برنامه های خدمات پس از فروش شرکت ها و بررسی موانع حوزه خدمات پس از فروش ایران در بازارهای جهانی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
بنابر این گزارش تقدیر از فعالین عرصه خدمات پس از فروش و معرفی شرکتهای فعال در این عرصه در کنار ارائه تجربیات و مقالات در حوزه خدمات پس از فروش و گارانتی در ایران از جمله برنامه های این کنفرانس ملی است
گفتنی است طی هشت دوره گذشته این کنفرانس بیش از صد مقاله و سخنرانی مرتبط در حوزه خدمات پس از فروش،رونمایی از دو جلد کتاب انتشارات جهاد دانشگاهی با عنوان "مدیریت خدمات پس از فروش" تالیف سید صابر امامی و محمد ذاکری و "مدیریت خدمات پس از فروش پیشرفته" تالیف سید صابر امامی و ابوالقاسم تیموری و تقدیر از 40 مدیر خدمات پس از فروش در این کنفرانس صورت گرفته است.