معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

ترویج فرهنگ رضوی مهمترین اولویت جشنواره بین المللی امام رضا(ع) بوده است

معاون توسعه و برنامه‌ریزی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ترویج فرهنگ رضوی در راس اهداف برنامه‌های برگزارکنندگان جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) بوده است.
کد خبر: ۴۷۲۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲ 03 August 2017
به گزارش تابناک خراسان رضوی، علی‌اصغر کاراندیش در آئین اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) که در سالن صبای صداوسیمای خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: فعالیت‌های این وزارتخانه در بیش از ۳۰ محور در حوزه‌های حج، زیارت، وقف، قرآن و عترت، فرهنگ و هنر دینی و اسلامی و غیره بوده است.
معاون توسعه و برنامه‌ریزی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه برگزاری پانزده دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) تاثیر بالایی داشته است، گفت: سه خواسته مهم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزارکنندگان جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) در تولید پر محتوا، ترجمه آثار به زبان‌های مختلف و فعالیت بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری و امام رضا(ع) در طول سال و فراتر از ایام فرخنده دهه کرامت بوده است.
کاراندیش تصریح کرد: امیدواریم که در سال آینده برنامه‌های پرمحتواتر و باکیفیت‌تر را در این جشنواره که مزین به نام مبارک امام رضا(ع) است داشته باشیم و ترویج فرهنگ رضوی در راس اهداف برنامه‌های برگزارکنندگان این جشنواره بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار