نظرمحمدی: به تیمم افتخار می‌کنم

کد خبر: ۴۹۷۸۱۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳ 22 September 2017
تابناک / دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و سپید رود رشت

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: تیم‌های متمول در رده‌های پایین جدول رده بندی هستند و من به تیمم افتخار می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایسنا، علی نظرمحمدی در نشست خبری بعد از بازی با استقلال خوزستان، اظهار کرد: به دو تیم خسته نباشید می‌گویم. هر دو تیم تا دقیقه ۹۰ سخت‌کوش بودند.

وی ادامه داد: به عبدالله ویسی نیز که توانست در این یک هفته تیم خود را ریکاوری کند و از نظر روحی و روانی، شرایط را برای آن فراهم کند، تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت عنوان کرد: سپیدرود توانست روند امتیازگیری خود را با توجه به برنامه‌ای که داشت، ادامه دهد. ما در این دیدار سعی کردیم روزنه‌های نفوذ حریف را ببندیم و موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتیم. ما بسیار خوب بازی را کنترل و مدیریت کردیم. استقلال خوزستان هم در اواخر نیمه اول و دوم به بازی مستقیم روی آورد. تیم‌های ویسی روی زمین بازی می‌کنند ولی ما به هیچ عنوان به آنها اجازه نفوذ ندادیم.

وی ادامه داد: به گلر تیمم تبریک می‌گویم، او چهار بازی است که گلی دریافت نکرده است و این پیامی برای فوتبال و کادر فنی تیم ملی دارد و امیدوارم که گلر و خط دفاع تیم من را ببینند. آنها در ادامه حرف‌هایی برای گفتن دارند.

نظر محمدی گفت: اکنون تیم‌های متمول در پایین جدول هستند و من به تیمم افتخار می‌کنم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال خوزستان با توجه به این که در هفته‌های گذشته نتایج لازم را نگرفته بود، در این دیدار به آب و آتش زد که برنده شود. ما هم برنامه‌مان این بود که ابتدا به تساوی برسیم ولی چشم به ضد حملات هم داشتیم. ما از نتیجه راضی هستیم و استقلال خوزستان هم با توجه به شکست هفته قبلش فکر می‌کنم از این نتیجه رضایت دارد.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: ما به خریدهای مان اعتماد داشتیم و با توجه به بضاعت‌مان بازیکنان‌مان کیفیتی خوبی دارند و طی هفته‌های آینده نیز بهتر و با کیفیت‌تر خواهیم بود.

وی در خصوص استعفای دو هفته پیش خود نیز خاطرنشان کرد: من به دلیل این که فشار را از تیم بردارم، دست باشگاه را باز گذاشتم. از بازی با پیکان، روند امتیازگیری ما شروع شد و بازیکنانم نشان دادند در بازی‌های بزرگ می‌توانند با کیفیت بازی کنند.

نظر محمدی افزود: سپیدرود در سه هفته اولیه لیگ با توجه به کم تجربگی در تمام تشکیلات خود نتوانست امتیازات لازم را کسب کند ولی کم کم بهتر شدیم و مطمئنا هفته‌های آینده نیز بهتر خواهیم شد.

وی گفت: تیم‌هایی که به تازگی به لیگ برتر می‌آیند، ابتدا در سال اول برای بقا می‌جنگند ولی ما چشم به رده‌های بالایی جدول هم داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار