امام جمعه موقت تهران در مراسم تودیع و معارفه استاندار تهران؛

استاندار جدید تهران، کاری به جناح ها نداشته باشد

امام جمعه موقت تهران در آیین تودیع و معارفه استاندار تهران، گفت: امیدوارم استاندار جدید تهران، در ایفای رسالت و حفظ امانت ابتدا با خدا معامله کرده و سپس با توده ها کار کند، کاری به جناح ها نداشته باشد.
کد خبر: ۵۰۱۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ 02 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی" در آیین تکریم "سید حسین هاشمی" و معارفه "محمد حسین مقیمی" استاندار تهران با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران و جمعی از مسوولین استان تهران طی سخنانی با اشاره به فرمایشاتی از امام علی(ع)، اظهار داشت: دولت باید در دژ دین حفاظت شده و مامور ساختن جامعه با سبک برنامه های الهی باشد.

وی گفت: مردم عائله خدا هستند و از وظایف اصلی و اساسی هر مسوول این است که روحیه کار و دلسوزی به دیگران را به صورت فرهنگ در آورد، تا در حصن دین قرار گرفته و شکست نخورد.

امام جمعه موقت تهران اجتماعات عظیم حسینی و عشق به سالار شهیدان، روحیه های حماسی و شهدای این مرز و بوم را از نعمات الهی کشور دانست و افزود: این رهبری حکیم، آشنا به مسائل اجرایی و ظرفیت بالا را قدر بدانیم، مسوولیت ها را نعمت ببینید و شکر نعمت که ادای امانت به ولی نعمت است را به جا آورید.

صدیقی با اشاره به فرمایشاتی از امیرالمومنین(ع)، اظهار داشت: ۴ چیز مایه زوال دولت می شود، مشغول شدن به حواشی و بازماندن از وظایف اصلی اولین عامل زوال است، نباید به فرع پرداخت.

وی افزود: خداوند امر فرمود که امانت را به اهلش واگذار کنید، قدر مسوولیت را بدانید، به حواشی و جدال ها و دعواهای سیاسی نپردازید.

امام جمعه موقت تهران با بیان این که مردم مسوولین خادم را دوست داشته و از رییس خوششان نمی آید، تاکید کرد: ژست خدمتگزاری به خود بگیرید.

وی با بیان این که استانداران تهران، تاکنون معتقد و دارای سعه صدر بودند، افزود: امیدوارم آقای مقیمی در ایفای رسالت و حفظ امانت ابتدا با خدا معامله کرده و سپس با توده ها کار کند، کاری به جناح ها نداشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار