شمشیربازی از رشته‌های اولویت دار ورزش اردبیل

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: شمشیربازی از رشته های اولویت دار ورزش استان اردبیل است و اداره ورزش و جوانان نگاه ویژه ای به آن دارد.
کد خبر: ۵۱۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰ 22 June 2015

 به گزارش ایرنا از اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ، ایوب بهتاج در جلسه با روسای هیات های شمشیربازی استان اردبیل افزود: پارسال بیش از دو برابر سال های قبل از نظر اعتباری به شمشیربازی استان کمک شده و هیات شمشیربازی استان از نظر جذب اعتبارات جزو سه هیات برتر استان است.

وی اظهار کرد: مجموعه مدیریت شمشیربازی استان نشان دادند که در سایه مدیریت و برنامه محوری می توان از یک رشته ناشناخته و فوق تخصصی، یک رشته ورزشی مدال آور و با اهمیت برای ورزش استان ساخت.

وی بیان کرد: شمشیربازی در سال های اخیر چندین برابر برخی رشته ها، با قدمت چندین ده ساله برای ورزش استان کسب افتخار و مدال کرده است و این برای ورزش استان بسیار با اهمیت است و می دانیم هزینه کردن برای این رشته ورزشی، نتیجه خوبی برای ورزش استان دارد.

بهتاج بر لزوم کاهش و رفع موانع و مشکلات این هیات تاکید کرد و گفت: ما قول می دهیم در حد توان برای حل مشکلات هیات های فعال استان گام برداریم و از روسای این هیات ها هم می خواهم فقط متکی به منابع مالی محدود اداره ورزش و جوانان استان و شهرستان ها نباشند و با انجام فعالیت های اقتصادی و جذب اسپانسر و کمک های بخش خصوصی،برای رفع بخشی از نیازهای مالی هیات خود اقدام کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به تجهیز هیات شمشیربازی نیر در سال گذشته به دستگاه آپاره و قرقره، قول داد در سالجاری هم برای هیات های خلخال و گرمی بودجه کافی برای خرید این دستگاه و تجهیز فنی هیات اختصاص یابد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار