برگزاری مسابقات قرآن در تامین اجتماعی

مسئول روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی همدان گفت: این مسابقه سالانه برگزار می‌شود اما امسال به صورت وسیع تری برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۴۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹ 26 October 2017
مسئول روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی همدان از برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قرآن سازمان تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ مجتبی شیراوند مسئول روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی همدان  از برگزاری مسابقات قرآن کریم در بیمارستان آتیه (تامین اجتماعی) همدان خبر داد و گفت: این مسابقه در ۴ رشته حفظ، ترتیل، قرائت و مفاهیم برگزار شد.

وی افزود: در راستای ترویج اندیشه‌های قرآنی و فرهنگ دینی و با عنایت به فرمایشات امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج فرهنگ و آموزه‌های قرآنی در بین آحاد مردم، مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان سازمان تامین اجتماعی در بخش‌های بیمه‌ای و درمان برگزار شد.

وی به شرکت بیش از ۱۰۰ نفر از کارکنان تامین اجتماعی استان در مسابقات قرآنی اشاره کرد و افزود: این مسابقات در روزهای یکم و دوم آبان برگزار شد که در هر چهار رشته یک نفر از خواهران و یک نفر از برادران به مرحله نهایی و کشوری که در مشهد برگزار می‌شود راه خواهند یافت.

مسئول روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی همدان گفت: این مسابقه سالانه برگزار می‌شود اما امسال به صورت وسیع تری برگزار شد.

شیراوند با اشاره به اینکه به نفرات برتر استانی هدایایی اهدا خواهد شد، افزود: در این مسابقات به نفر اول تا سوم هدایای نقدی پرداخت می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار