اعزام کارکنان جهاد کشاورزی ایلام به مسابقات سراسری قرآن

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی ایلام از اعزام 10 نفر از کارکنان این سازمان به مسابقات سراسری قرآن کریم در استان فارس خبر داد.
کد خبر: ۵۲۴۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲ 14 November 2017

  به گزارش تابناک ایلام؛حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر روح‌اله شاهمرادیان با اشاره به اینکه بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه وزارت جهاد کشاورزی امسال در استان فارس برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات تعداد 10 نفر از کارکنان سازمان جهاد کشاورزی ایلام و شهرستان‌های تابعه در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، تفسیر و اذان شرکت دارند.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات از 30 آبان ماه جاری تا 2 آذر ماه ادامه دارد، اضافه کرد: بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه وزارت جهاد کشاورزی امسال با حضور 500 نفر از قاریان، حافظان و حاملان قرآن کریم برگزار خواهد شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی ایلام یادآور شد: تعداد 1 هزار و 100 گواهی آموزشی تفسیر موضوعی سوره مبارکه «نحل» در سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام و مدیریت ادارات تابعه صادر شد.

شاهمرادیان سطح مسابقات قرآن کریم وزارت جهاد کشاورزی را بالا دانست و گفت: این مهم بارها از سوی متسابقین مورد تاکید قرار داشته است.

وی برگزاری سایر دوره‌های آموزشی عقیدتی از جمله حجاب و عفاف، سبک زندگی، تربیت فرزندان، فرهنگ و مدیریت جهادی و ... را از دوره‌ها و سرفصل‌های آموزشی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی اعلام و عنوان کرد: یکی دیگر از مسابقات قرآنی ما در این حوزه برگزاری مسابقات قرآنی روستایی و عشایری دهه فجر است که به نوبه خود کم نظیر بوده و به صورت تخصصی برای روستاییان و عشایر برگزار می‌شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی ایلام با تاکید بر اینکه باید تلاش شود که این مسابقات فقط معطوف به ایام دهه فجر نباشد، اظهار کرد: این مسابقات به صورت تخصصی برای روستاییان و عشایر برگزار می‌شود و نیازمند کمک و مساعدت خیرین هستیم تا بتوانیم در طول سال نیز آن را ادامه دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار