انتقال 511 مصدوم تهرانی به مراکز درمانی توسط اورژانس

تهران- ایرنا- مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران گفت: تکنیسین های اورژانس تهران در 24 ساعت گذشته 511 مصدوم آسیب دیده در حوادث مختلف تهران را به مراکز درمانی منتقل کردند.
کد خبر: ۵۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷ 16 February 2015

حسن عباسی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: تکنیسین های اورژانس تهران در 24 ساعت گذشته یک هزار و 392 ماموریت امدادی و پزشکی به شهروندان ارایه کردند.

وی با اشاره به حوادث مختلف که در سطح شهرمنجر به اعزام اورژانس شد، افزود: سوانح رانندگی، مشکلات قلبی و تنفسی، سقوط از ارتفاع، سوختگی، مسمومیت دارویی و خوراکی و همچنین مسمومیت با گازهای استنشاقی از حوادث مهم 24 ساعت گذشته کلانشهر تهران است.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران تصریح کرد: عوامل اورژانس تهران به 226مصدوم بر اثر بیماری قلبی و 160 مصدوم دیگر بر اثر بیماری تنفسی اقدامات درمانی ارائه کردند.

وی خاطرنشان کرد: 16 نفر بر اثر سقوط از ارتفاع، 9 نفر بر اثر سوختگی، 34 مسموم خوراکی و دارویی و 4 مسموم گازگرفتگی خدمات اورژانسی دریافت کردند.

به گفته عباسی، عوامل اورژانس تهران خدمات امدادی و پزشکی در 24 ساعت گذشته نیز به 766 شهروند دیگر به دللایلی همچون سکته مغزی، سردرد، شکم درد، ضعف و بی حالی خدمات پزشکی و امدادی ارایه کردند.

وی همچنین تعداد مصدومان تصادفی در 24 ساعت گذشته کلانشهر تهران را 177 نفر اعلام کرد.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار