انتخاب دانشجوی دانشگاه تبریز به عنوان جوان برتر استان آذربایجان شرقی

مهسا پوررحمتی، دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه تبریز، عنوان جوان برتر را در هفتمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) از آن خود کرد.
کد خبر: ۵۲۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹ 24 June 2015
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، در این جشنواره از 33 جوان نمونه آذربایجان شرقی در محورهای جوان و قرآن ، طلبه جوان، جوان و طنز و ادبیات، جوان و کار آفرینی، فیلم جوان، جوان و موسیقی، کشاورزی و روستایی جوان، جوان و هنرهای نمایشی و فیلم، جوان و علم و فناوری و پژوهش، جوان و رسانه (خبرنگاران جوان)، جوان و فعالیت های اجتماعی، جوان و هنرهای تجسمی و صنایع دستی، ورزشکار جوان، سرباز جوان، جوان با توانایی های خاص (جوان معلول)، جوان امدادگر، جوان دانش آموز، مددجوی جوان، جوان برتر در عرصه مسایل شهری و مدیریت شهری و جوان مبتکر و مخترع، تقدیر شد که بر همین اساس مهسا پوررحمتی، دانشجوی دانشگاه تبریز در بخش ورزشکار جوان، عنوان برتر را کسب کرد.

همین گزارش حاکیست: در بخشی از لوح سپاس وی که به امضای دکتر سعید شبستری خیابانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی رسیده، آمده است: جشنواره حضرت علی اکبر(ع) فرصتی فراهم ساخت تا از جوانان برومند و فعال استان تجلیل بعمل آید. بدین وسیله انتخاب جنابعالی را به عنوان جوان نمونه در سال 1394 تبریک عرض نموده و موفقیت روزافزون جنابعالی را در تمامی مراحل زندگی تحت زعامت داهیانه مقام معظم رهبری از درگاه حضرت حق خواستارم.

اضافه می نماید: جشنواره حضرت علی اکبر(ع) در راستای شناسایی، معرفی الگوها و تجلیل از جوانان برتـر با تاکید بر ارتقای جایگاه جوانان در محورهای علمی، فرهنگی، هنری و اجتماعی برگزار می شود.

مهسا پور رحمتی دارنده 4 مدال برنز قهرمانی آسیا در رشته شمشیربازی و مقام قهرمانی کشوری در 6 سال متمادی، در حال حاضر کاپیتان تیم ملی شمشیربازی بانوان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار