آغاز «طرح ثبت‌نام معافیت و کسری خدمت فرزندان ایثارگر» از امروز

کد خبر: ۵۳۲۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۷ 03 December 2017
خبرگزاری شبستان:جانشین وظیفه عمومی ناجا از آغاز ثبت‌نام طرح معافیت و کسری خدمت فرزندان ایثارگر از امروز شنبه یازدهم آذر خبر داد و گفت: تا این لحظه بیش از ۳۰۰ نفر در این طرح ثبت نام کرده اند.

سردار ابراهیم کریمی، جانشین وظیفه عمومی ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی شبستان در خصوص طرح ثبت‌نام معافیت و کسری خدمت فرزندان ایثارگر گفت: این طرح از امروز شنبه یازدهم آذر آغاز شده است و مشمولان می توانند با مراجعه به پلیس + 10 نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

 

وی با بیان اینکه ثبت نام آنها به صورت خوداظهاری صورت می گیرد، تصریح کرد: فعلا نیازی به ارایه مدارک در این مرحله نیست، آنها می توانند با مراجعه و اعلام اینکه چه میزان جانبازی و چه میزان اسارت و آزادگی دارند ،نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

 

جانشین وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه از امروز تا 10 روز آینده ثبت‌نام برای فرزندان جانبازان و آزادگان انجام می شود بیان کرد: 20 روز باقی مانده مختص خانواده‌های ایثارگران و جاماندگان خانواده‌های جانبازان و ایثارگران است.

 

سردار کریمی با بیان اینکه ثبت نام معافیت و کسری خدمت فرزندان ایثارگر تا یک ماه ادامه دارد، افزود: بعد از این مدت 20 هزار نفر از افرادی که امسال داخل خدمت باشند یا اینکه تا پایان سال به خدمت سربازی اعزام شوند و یا در حال تحصیل باشند می توانند از کسری خدمت استفاده کنند.

 

 وی تصریح کرد: طبق آخرین آمار به دست آمده تا این لحظه بیش از 300 نفر در این طرح ثبت نام کرده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار