باید از 16 آذر عبرت گرفت

پیام 16 آذر یعنی توجه به مسئولیت اجتماعی در تمام لحظات زندگی، شهدا در 16 آذر با خون نوشتند که ای ایران و ای انسان من تو را دوست دارم.
کد خبر: ۵۳۴۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵ 07 December 2017
به گزارش تابناک مازندران، مراسم بزرگداشت روز دانشجو در با حضور رییس و مسئولان دانشگاهی و دانشجویان دانشگاه در سالن اجتماعات دانشکده علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه مازندران برگزار گردبد.  

   بر اساس این گزارش، دکتر حیدر جانعلی زاده معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران، با بیان این مطلب که ۱۶ آذر روزی است که متعلق به شهدای انسانیت و عزت و عظمت است، گفت: شما امروز اینجا جمع شده اید تا بگویید ای اسلام، ای ایران و ای ملت شریف ایران، ما شما را دوست داریم.   
 
 دکتر جانعلی زاده افزود: به ذهن من، دانشجو یعنی صفا و زندگی، یعنی طراوت و شادابی، یعنی امید و بالندگی، شجاعت و آرمانخواهی، مجاهدت، مقاومت و ایثارگری. 16 آذر فوران آتشفشان غیرت انقلابی به اسلام و ایران است، ما به شهیدان عزیز این روز و سراسر تاریخ افتخار می کنیم و به روح بلند آنها درود می فرستیم و به شما بزرگواران که برای عزت انسانی جمع شده اید درود می فرستیم.  
 
      معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در ادامه سخنانش به پیام ۱۶ آذر اشاره کرد و افزود: پیام 16 آذر یعنی توجه به مسئولیت اجتماعی در تمام لحظات زندگی، شهدا در 16 آذر با خون نوشتند که ای ایران و ای انسان من تو را دوست دارم. به شهیدانش درود و به شما پیروان آن عزیزان درود. خداوند را شاکریم که می توانیم به شهیدان درود بفرستیم و در مقابل دانشجویانی که برای عزت انسانی تلاش می کنند سر تعظیم فرود بیاوریم.
 
 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار