رئیس کمیسیون برنامه‌ریزی شورای شهر قزوین:

مخالف انحصار امتیاز فعالیت در سیستم تاکسی اینترنتی هستم/ انحصار به ایجاد نوعی رانت دامن می‌زند

رئیس کمیسیون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شورای اسلامی شهر قزوین از انحصار امتیاز فعالیت در سیستم حمل و نقل اینترنتی به تاکسیرانان مخالفت کرد و اظهار داشت: این انحصار به ایجاد نوعی رانت دامن می‌زند.
کد خبر: ۵۳۴۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 07 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین، محسن حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از انحصار امتیاز فعالیت در سیستم حمل و نقل اینترنتی به تاکسیرانان مخالفت کرد و اظهار داشت: این انحصار به ایجاد نوعی رانت دامن می‌زند.

وی با تأیید این مطلب که کسی نمی‌تواند وارد عرصه حمل و نقل عمومی درون‌شهری شود مگر آنکه از مبادی قانونی عبور کرده و مورد گزینش سازمان تاکسیرانی قرار گیرد، افزود: اگر امکان فعالیت در سیستم تاکسی اینترنتی به گروه خاصی از شهروندان اختصاص داده شود، جلوی شغل‌آفرینی برای سایر شهروندان گرفته می‌شود.

رئیس کمیسیون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: حتی می‌توان راه‌اندازی سیستم تاکسی اینترنتی را عاملی برای افزایش درآمد سازمان تاکسیرانی و هدایت تاکسیرانان به استفاده از تکنولوژی روز دانست.

حق‌شناس یادآور شد: آزمون‌های ورودی و عملی سازمان تاکسیرانی بسیار سخت است، با این‌ حال برخی از نیروها با نمره پایین‌تر از فرمانده خود وارد سازمان می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار