نفت تهران استارت زد

نخستین جلسه تمرین تیم نفت تهران برای حضور هرچه قدرتمندتر در پانزدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر از روزگذشته با حضور بازیکنان و همه اعضای کادرفنی در ورزشگاه اختصاصی این تیم واقع در تهرانسر برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵ 28 June 2015
در این جلسه تمرینی دوازده بازیکن تیم نفت حضور داشتند که این تعداد در مقایسه با تیمهایی چون پرسپولیس و استقلال که استارت تمریناتشان با ٧ تا ٩ بازیکن زده شده، رقم قابل قبولی است.

بازیکنان حاضر در تمرین روز گذشته  عبارت بودند از: علیرضا عزتی، وحید شیخ ویسی، علی محسن زاده، احمد گوهری، سیامک کورشی، علی قربانی، سعید لطفی، عرشیا جباری و سعید بروایه و دو تن از بازیکنان رده امید این باشگاه.

 طبق اعلام کادرفنی، برنامه تمرینات تیم نفت تهران در روزهای آتی به این شرح اعلام شد:

روزهای یکشنبه و دوشنبه (٧ و ٨ تیرماه) تمرینات در بعداز ظهر در ورزشگاه تهرانسر انجام خواهد شد و روزهای سه شنبه و چهارشنبه تمرینات در دو جلسه صبح و بعد از ظهر پیگیری خواهد شد. روز پنجشنبه نیز تمرین از ساعت ١٠:٣٠ صبح آغاز خواهد شد و روز جمعه تمرینات این تیم تعطیل خواهد بود.

روال منظم تمرینات تا روز ١٥ تیرماه ادامه خواهد داشت و پس از آن بازیکنان برای برپایی اردوی آماده سازی و انجام دیدارهای دوستانه رهسپارکشور ترکیه خواهند شد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار