رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کیار مطرح کرد

کاشت نهال آموزش قرآن در دل مناطق محروم کیار

تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کیار از هماهنگی برای برگزاری کلاس تخصصی قرآن کریم در شهر ناغان خبر داد.
کد خبر: ۵۴۶۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱ 01 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام محمد منصوری از هماهنگی برای برگزاری کلاس تخصصی قرآن کریم در شهر ناغان خبر داد و اظهار کرد: نهال آموزش قرآن در دل مناطق محروم شهرستان کیار کاشته شد.
وی اضافه کرد: علت بیشتر گرفتاری‌ها و معضلات موجود در جامعه امروزی، دوری از معارف قرآن کریم است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کیار ادامه داد: برای برگزاری کلاس قرائت سطح سه در شهر ناغان که بعد از دوره آموزش‌یاری قرآن کریم در این شهر در دست اجراست، هماهنگی‌هایی با حوزه علمیه خواهران این شهر به عمل آمد تا با کمک در امر تبلیغاتی بتوانیم کلاسی با کیفیت برگزار کنیم.
منصوری افزود: خواهرانی که در این کلاس شرکت می‌کنند هم از شهر ناغان و هم از روستاهای اطراف هستند تا با آموزشی که می‌بینند بتوانند برنامه‌های قرآنی را در مناطق و روستاهای محرومشان اجرا کنند و نهال آموزش قرآن را در دل این مناطق بکارند.
وی با اشاره به اینکه در منطقه محروم ناغان استعدادهای قرآنی فراوانی وجود دارند، گفت: ما برآنیم که بتوانیم این استعدادها را شناسایی کنیم و حتی برای شرکت در مسابقات قرآن کریم در سطح استانی و حتی کشوری بفرستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار