معارفه معاون سیاسی – امنیتی استانداری گیلان

کد خبر: ۵۶۶۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۰ 14 February 2018

 

 
«علی اصغر جمشیدنژاد» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان امروز در جلسه شورای اداری استان گیلان معارفه شد.

تابناک / «علی اصغر جمشیدنژاد» معاون سیاسی – اجتماعی استانداری گیلان امروز در جلسه شورای اداری استان گیلان که به ریاست استاندار در سالن غدیر با حضور مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد، معارفه گردید و از زحمات محمد احمدی پور معاون پیشین سیاسی – اجتماعی استانداری گیلان قدردانی شد.

علی اصغر جمشیدنژاد در این مراسم اظهار کرد:خرسندم از اینکه توفیق خدمت در استان گیلان که مهد فرهیختگان است، یافتم. انتظاراتی که دکتر سالاری، استاندار محترم دارند جزو اولویت های کاری ام قرار می گیرد.

وی افزود:عملکرد گذشته حاکی از این است که توفیق مگر با همکاری موثر دولت،نهادها و مردم حاصل نمی شود لذا خدمت ما در گرو این مثلث محقق می شود. مشکلات وقتی حل می شود که تعامل متقابل برقرار باشد.

وی ادامه داد: جوانان و بانوان دو قشری هستند که براساس توانمندی‌ها هم انتظار و هم حق دارند لذا باید شرایط لازم برای استفاده از ظرفیت آنان فراهم شود.

جمشیدنژاد گفت: باید تلاش کنیم تا ریل توسعه استان با سرعت بیشتری حرکت کند، امروز نیروهای امنیتی ما در اوج توانمندی هستند، اگر تکیه بر نظر مردم و نیازهای آنها نداشته باشیم نمی‌توانیم به اهداف تعیین شده، دست یابیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان تصریح کرد: در صحنه عمل با مشارکت شما جوانان، اصحاب رسانه، احزاب و سمن‌ها باید شرایط توسعه استان را فراهم کنیم. 

گفتنی است؛ علی اصغر جمشیدنژاد،معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری های ایلام، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان را در سابقه کاری خود دارد و همچنین مدیرکل سیاسی و انتظامی کردستان و کرمانشاه نیز بوده است؛ وی همچنین مدیرمسئولی روزنامه نسیم غرب را در کارنامه کاری خود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار