بانوان کارمندجهادکشاورزی ایلام کوه های اصفهان رافتح کردند

کارشناس تربیت بدنی سازمان جهاد کشاورزی گفت: بانوان شاغل در جهاد کشاورزی ایلام موفق به صعود کوه‌های استان اصفهان شدند.
کد خبر: ۵۶۸۱۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲ 19 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛سعید سمیعی اظهار داشت: کوهنوردی ،دو و میدانی، شنا، بدنسازی، فوتسال و والیبال و شطرنج از جمله رشته‌های ورزشی فعال در سازمان جهاد کشاورزی است.

وی افزود: تمام فعالیت‌های ورزشی جهاد کشاورزی در سالن اختصاصی این سازمان  و دو و میدانی در ورزشگاه تختی و کوهنوردی در کوه‌های اطراف استان ایلام انجام می‌پذیرد.

سمیعی در خصوص فعالیت ورزشی بانوان سازمان یادآور شد: در سال‌های گذشته فعالیت وسیع‌تری در بخش بانوان وجود داشت اما به دلیل نبود اعتبارات کافی و عدم توانایی اجاره سالن های ورزشی در سطح شهر فعالیت بانوان محدود به شنا و کوهنوردی است.

کارشناس تربیت بدنی جهادکشاورزی در خصوص حضور کارکنان این سازمان در مسابقات ورزشی گفت: بنابر اعلام سازمان و نوع رشته ورزشی و جنسیت ورزشکار ورزشکاران در مسابقات شرکت می‌کنند و در صورت کسب مقام علاوه بر تشویق در سطح مسابقه از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان مدال آور مورد تشویق قرار می‌گیرد.

سمیعی خاطر نشان کرد: در سال جاری آقایان در مسابقات شطرنج و دو و میدانی و شنا شرکت کردند که موفق به کسب مقام در این رقابت‌ها شدند و در بخش بانوان موفق به صعود کوه‌های استان اصفهان شدند.

کارشناس تربیت بدنی سازمان جهاد کشاورزی در خصوص مشکلات ورزشی این سازمان تصریح کرد: کمبود اعتبارات مهمترین مشکل ورزشکاران این سازمان است.

وی افزود: در قانون بودجه یک درصد اعتبارات به ورزش اختصاص یافته است اما این میزان اعتبار در اختیار سازمان قرار نمی‌گیرد.

سمیعی در ادامه گفت: یک دور مسابقه فوتسال به مناسبت پیروزی انقلاب بین ادارات سازمان استان و ادارات تابعه از جمله دامپزشکی امور عشایری  انجام گرفت و درصورت توانایی پرداخت مبلغ ورودی سازمان در مسابقات ورزشی کل ادارات استان شرکت خواهیم کرد.

 

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار