ثبت نام ۷ هزار یزدی در آزمون سراسری قرآن کریم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد از ثبت نام ۷ هزار یزدی در آزمون سراسری قرآن کریم خبر داد و گفت: آزمون سراسری قرآن کریم فردا همزمان با سراسر کشور در یزد برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۷۲۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸ 01 March 2018

« حجت الاسلام حسین زارع زاده» مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد در گفت و گو با خبرنگار یزدبانو خاطرنشان کرد: در سالهای قبل مسابقات قرآن کریم را سازمان‌ها و نهادهای مختلفی در سطح کشور برگزار می‌کردند که یک موازی‌کاری صورت می‌گرفت.

وی ادامه داد: آزمون سراسری قرآن و عترت امسال برای نخستین بار به صورت مشترک با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

‌زارع زاده با بیان اینکه انسان قریب به هفت هزار نفر در استان یزد در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن شرکت کرده‌اند،‌ اذعان کرد: این آزمون در روز پنج شنبه دهم اسفند ماه ساعت ۸:۳۰ برای داوطلبان رشته‌های حفظ و ۱۰:۴۵ برای داوطلبان رشته های مفاهیم برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد خاطرنشان کرد: آزمون سراسری قرآن کریم در ۱۵ حوزه امتحانی در سطح استان یزد و همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

این مقام مسئول با اشاره به شروع ثبت نام چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اذ‌عان کرد: ثبت نام چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم تا بیستم فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار