پرده برداری استاندار از یک تخلف قومیتی مدیران در ارائه تسهیلات

احمدی : این مدیران تسهیلات ۷۰ و ۸۰ میلیون تومان را با سود ۶ درصد بین بستگان و خانواده خود توزیع کردند تا از آنها بهره ببرند.
کد خبر: ۵۷۸۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸ 13 March 2018
رونمایی اتفاقات عجیب در میان مدیران کهگیلویه و بویراحمدی در حوزه ی عملکرد ، تقریبا به یک امر روزمره و عادی تبدیل شده است و به نظر هم نمی رسد که قرار باشد با چنین مدیرانی برخورد شود و حتی برخی از این مدیران در جاده های بهتری هم منصوب می شوند .اما در جدیدترین مورد استاندار کهگیلویه و بویراحمد در شورای برنامه‌ریزی ، پرده از یک نوع تخلف دیگر برداشت که در واقع نشان از وجود یک نوع تفکر قومیتگرایی سیستماتیک در کهگیلویه و بویراحمد است.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست احمدی استاندار و با حضور حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و سایر مدیران ادارات استان برگزار شد.

در این نشست علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انحراف تسهیلات در این استان، اظهار کرد: فردی به من گزارش  دادند، که تایید می‌کنم یک سال تسهیلات فرش از کشور به استان کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شد، که این تسهیلات برای فرش بافان قلعه‌رئیسی و دیشوک فرستاده شده بود، اما متأسفانه آن مدیر این تسهیلات را به مدیران ستادی خودش داد و باید پرسید که کدام یک از خانواده آن مدیران فرش‌باف بودند.

وی افزود: این مدیران تسهیلات ۷۰ و ۸۰ میلیون تومان را با سود ۶ درصد بین بستگان و خانواده خود توزیع کردند تا از آنها بهره ببرند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شفاف سازی یعنی این، یعنی چنین موارد دیگر در استان اتفاق نمی‌افتد؟
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار