هدیه 48 میلیون تومانی بانک صادرات به ایتام یزدی

جمعی از کارمندان بانک صادرات استان یزد در اقدامی خیرخواهانه 48 میلیون تومان در قالب کارت هدیه به 480 یتیم تحت حمایت کمیته امداد اهدا کردند .
کد خبر: ۵۷۹۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶ 14 March 2018

«غلامرضا مشعل چی» معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با اشاره به لزوم رسیدگی و کمک به ایتام و نیازمندان در آستانه سال جدید، گفت: جمعی از کارمندان بانک صادرات استان یزد در اقدامی خیرخواهانه 48 میلیون تومان در قالب کارت هدیه به 480 یتیم تحت حمایت کمیته امداد اهدا کردند . 

وي در ادامه با بیان این که بیش از پنج هزار نفر از ایتام تحت حمایت و فرزندان نیازمند غیر یتیم (محسنین) از حمایت 26 هزار و 286 حامی نیکوکار در استان یزد بهره‌مند هستند، افزود: کمیته امداد با اجرای طرح‌های اکرام ایتام و محسنین زمینه مشارکت حامیان نیکوکار برای حمایت از ایتام و فرزندان نیازمند را به‌عنوان پدر معنوی آنان فراهم کرده است . 

معاون کمیته امداد استان ادامه داد: نیکوکاران می‌توانند با واریز حداقل 30 هزار تومان به ‌صورت ماهیانه به‌حساب ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم به تأمین معیشت، هزینه‌های تحصیلی و درمانی آنان کمک کنند . 

وی افزود: در 11 ماهه نخست سال جاری شش میلیارد و 759 میلیون تومان توسط نیکوکاران یزدی به ‌حساب ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم واریز شده است . 

مشعل‌چی با اشاره به امکان پرداخت غیرحضوری کمک‌ها با استفاده از شیوه‌های نوین، یادآور شد: سامانه نیکوکاری 096887، بخش‌های نیکوکاری اپلیکیشن‌های تلفن همراه، کد ussd به شماره #035*8877*، ارسال پیامک بدون متن به 8877، درگاه‌های اینترنتی emdad.ir و mohsenin.ir و hamsofreh.ir و دستگاه‌های عابر بانک و کارت‌خوان برای سهولت در پرداخت کمک‌های مردمی در نظر گرفته ‌شده است . 

گفتني است؛ مدیران ارشد بانک صادرات با حضور در جمع تعدادی از ایتام شهرستان یزد بخشی از هدایا را طی مراسم خاصی به آنان اهدا کردند و در ادامه با مراجعه به منازل تعدادی از نیازمندان ضمن مؤانست با فقرا، از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شده و تصمیمات مؤثری را برای رفع مشکلات اتخاذ کردند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار