پروژه تصفیه خانه شهری آشتیان تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد

تابناک : مدیر کل آب و فاضلاب استان مرکزی 34 میلیارد ریال اعتبار را برای اتمام پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهرستان آشتیان مورد نیاز دانست
کد خبر: ۵۸۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳ 06 July 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی،عبد الرضا خلیلی مدیر کل آب و فاضلاب استان مرکزی در نشست مدیریت آب شهرستان آشتیان با اشاره به اینکه  34 میلیارد ریال اعتبار برای اتمام پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهرستان آشتیان مورد نیاز است گفت : با توجه به ملی بودن این پروژه انتظار می رود با اعتبارات تخصیص یافته کار عملیاتی این پروژه با سرعت بیشتری پیش برود

وی افزود : ده میلیارد ریال از این اعتبار برای آسفالت ریزی و مابقی برای تکمیل شبکه فاضلاب و تصفیه خانه مورد نیاز می باشد.

مدیر کل آب و فاضلاب استان مرکزی طول شبکه فاضلاب شهری آشتیان را 45 کیلومتر اعلام کرد و تصریح کرد: 27 کیلومتر از مسیر تکمیل شده و تا پایان سال جاری این میزان به 30 کیلومتر برای بهره برداری از فاز اول می رسد.

وی ادامه داد: کار لوله گذاری در 15 کیلومتر باقی مانده در غرب شهرستان نیز با شروع سال آینده آغاز و امید است تا پایان سال به بهره برداری برسد.

محمود حسنی  فرماندار آشتیان نیز در ادامه این نشست پروژه فاضلاب شهری را برای شهرستان لازم و ضروری دانسته و گفت: با انجام این پروژه گام موثری در کنترل آسیب های زیست محیطی و جلوگیری از هدر رفت آب انجام می شود.

وی افزود: در خصوص حق پرداخت انشعاب مشکلاتی برای خانواده ها به خصوص خانواده های کم درآمد پیش آمده بود که با توجه به اقدامات انجام شده امکان پرداخت حق انشعاب برای خانواده ها به صورت اقساط آماده شد.

فرماندار آشتیان بهره برداری از این پروژه را در ایجاد رضایتمندی مردم موثر دانسته و اظهار امیدواری کرد پایان کار نیز، در زمان مقرر شده صورت گیرد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار