آماده باش نیروهای پلیس راه ایلام برای روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین با آماده باش کامل و استفاده از تمام تجهیزات خود در جاده های استان حضور خواهد داشت.
کد خبر: ۵۸۴۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰ 01 April 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛همتی زاده گفت: طی روزهای آینده برابر روال سالهای قبل و آیین و رسوم گذشته ، شاهد رفتن مردم به دامن طبیعت و به تبع افزایش استفاده از وسیله نقلیه و تردد در جاده ها خواهیم بود.

وی افزود: در این دو روز و بویژه در روز طبیعت که شاهد اوج ترددها هستیم نبایستی با رفتارهای غلط و خطرناک در رانندگی شادی خود و دیگران را به عزا مبدل کرد.

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: پلیس راه استان با تمام امکانات با تخلفات رانندگی مقابله خواهد کرد و در این راستا با هرگونه ارتکاب تخلفات بویژه تخلفات خطرآفرین با جدیت و بدون اغماض برخورد خواهد کرد، چرا که آنچه برای پلیس مهم است امنیت جانی و مالی مردم است و با کسانی که این امنیت را به مخاطره بیاندازند مقابله خواهد شد.

وی ادامه داد: سوار کردن مسافر در قسمت بار وسایل نقلیه باربری ممنوع است سال گذشته بر اثر ایجاد حادثه برای یک دستگاه وسیله باری در روز طبیعت تمام سرنشینان آن کشته و یا به شدت مجروح شدند و علت این موضوع نیز عدم برخورداری از استانداردهای مسافربری و نداشتن سطح اتکای مناسب برای قرار گرفتن در زمان حادثه و نداشتن کمربند ایمنی و به طور کلی عدم کاربری خودرو برای جابجایی مسافر است که تبعات بسیار سنگینی برای راننده و بازماندگان آن به دنبال داشت لذا اکیدا تقاضا داریم مردم شریف استان و رانندگان از وسیله نقلیه باربری استفاده نکنند، چرا که از طرفی بسیار آسیب پذیر و از طرف دیگر حتی از حمایت های بیمه ای برخوردار نخواهند بود.

همتی زاده گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در تاریخ ۱۳ فروردین ۹۷ در محورهای برون‌شهری ممنوع است.

وی یادآور شد: ماموریت پلیس راه در خصوص برخورد بدون اغماض با این دسته از وسایل نقلیه توجیه و با آنها برخورد خواهند کرد.

وی در پایان گفت مجموعه پلیس راه استان ایلام و کارکنان آن شادی در کنار خانواده بودن و استفاده از روزهای مفرح نوروزی را فدای ایمنی در جاده ها می کنند و تمام اقدامات آنها در راستای اهداف مقدس سازمانی و حفظ جان هموطنان در جاده ها می باشد و لذا در این راستا به خاطر حفظ حقوق اکثریت افراد جامعه با تخلفات برخورد می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار