نگاه فدراسیون به شمشیربازی بانوان

کد خبر: ۵۹۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷ 08 July 2015
  عضو تیم ملی شمشیربازی بانوان ایران گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته نگاه مسئولان به شمشیربازی بانوان تغییر کرده و روند مطلوبی به خود گرفته است.
پریماه برزگر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: خوشبختانه دیگر تبعیضی میان شمشیربازی دختران و پسران وجود ندارد و با مدیریت صحیح باقرزاده نگاه مثبتی به بانوان ایجاد شده است.
وی افزود: در سال‌های گذشته از هر چند اعزامی که پسران به رقابتهای برون مرزی می‌رفتند، یک سفر سهم دختران بود که این رویکرد تغییر کرده است.
دارنده مدال نقره آسیا در اسلحه سابر ادامه داد: با تمام محدودیت‌های مالی، به لحاظ امکاناتی نیز فدراسیون نگاه قابل قبولی به ورزشکاران دارد و از همه توان خود برای حمایت استفاده می‌کند و با ادامه این روند به طور قطع فاصله شمشیربازی ایران نسبت به خوب‌های آسیا و جهان در سال‌های پیش رو کمتر خواهد شد.
وی در خصوص سطح رقابتهای قهرمانی آسیا در سنگاپور نیز گفت: سن من به بزرگسالان نمی‌خورد و هنوز در رده امید هستم اما با صلاحدید کادر فنی و فدراسیون به رقابتهای آسیایی بزرگسالان در سنگاپور اعزام شدم که موفق به کسب نتبجه مطلوب نشدم.
برزگریادآور شد: اولین بار بود که در رقابتهای بزرگسال حضور پیدا می‌کردم و این موضوع استرس زیادی به من وارد می‌کرد.
وی در پایان گفت: به طور قطع با به دست آوردن تجربه رقابت در میدان‌های حساس در سال‌های پیش رو توان کسب مدال در رقابتهای آسیایی بزرگسالان وجود دارد و تلاش می‌کنم به این مهم دست یابم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار