مدیرعامل ستاد دیه استان قزوین اعلام کرد:

آزادی 309 زندانی با تلاش ستاد دیه استان

مدیرعامل ستاد مردمی دیه استان قزوین گفت: با تلاش‌های خیرین و ستاد دیه استان تعداد 309 زندانی واجد شرایط در سال 96 آزاد شدند.
کد خبر: ۵۹۸۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷ 29 April 2018
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین، ابوالفضل مرادآبادی مدیر عامل ستاد مردمی دیه استان قزوین اظهار کرد: با تلاش‌های خیرین و ستاد دیه استان تعداد 309 زندانی واجد شرایط در سال 96 آزاد شدند.

وی افزود: حدود 37 میلیارد ریال برای آزادی این زندانیان از منابع استانی، خیرین و ستاد دیه کشور به صورت بلاعوض پرداخت شده است و حدود 130 میلیارد ریال نیز شاکیان از حقوق حقه خود گذشت کردند.

مدیرعامل ستاد مردمی دیه استان قزوین با اشاره به افزایش گذشت در بین مردم بیان کرد: در سال 95 حدود 58 میلیارد ریال گذشت رضایتمندانه صورت پذیرفت که با تلاش‌های انجام گرفته از سوی ستاد دیه این مبلغ در سال 96 به 126 میلیارد ریال افزایش یافت که نشانگر افزایش 120 درصدی گذشت رضایتمندانه در بین مردم است.

وی عنوان کرد: در راستای آزادی زندانیان حدود 19 میلیارد و 200 میلیون ریال از سوی بانک‌های عامل تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان واجد شرایط پرداخت شده است که تاکنون مبلغ 10 میلیارد ریال آن جذب شده و الباقی در مرحله معرفی ضامن است و در سال 95 نسبت به سال 96 مبلغ 500 میلیون تومان پرداختی ستاد دیه به مددجویان پرداخت شده است.

مرادآبادی افزود: ستاد دیه هر سال نسبت به آزادی مددجویان جرائم غیر عمد اقدام می‌نماید که لازم است در این خصوص فرهنگ سازی بیشتری انجام پذیرد تا شاهد افزایش کمک‌های مردمی باشیم تا موجبات آزادی مددجویان بیشتری فراهم شود.

مدیرعامل ستاد مردمی دیه استان قزوین در پایان خدمت به خلق محروم جامعه را یک عنایت الهی برشمرد و تصریح کرد: در حوزه مسائل اجتماعی کمک به نیازمندان ارزش فراوانی دارد که با توجه به وضعیت خاص سلب آزادی از بدهکاران مالی یا دیه حمایت از این افراد شاید بیشترین اهمیت را داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار