«بهتاج» قهرمان شد

در مسابقات بزرگ شمشیربازی جام قدس در اردبیل فرید بهتاج عنوان قهرمانی را به دست آورد.
کد خبر: ۶۰۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶ 11 July 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این رقابت‌ها که صبح امروز و در سالن آکادمی شمشیربازی اردبیل به پایان رسید، فرید بهتاج با کسب برتری برابر تمامی رقیبان، مقام قهرمانی مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ جام قدس را به خود اختصاص داد.

مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ استان در اسلحه سابر، به مناسبت روز قدس و گرامیداشت رشادت‌های ملت مظلوم فلسطین از دیروز همزمان با روز جهانی قدس در سالن آکادمی شمشیربازی استان آغاز شده بود که صبح امروز با معرفی چهره‌های برتر به کار خود پایان داد.

در این رقابت‌ها که 18 سابریست حضور داشتند، مجموعا 61 دیدار انفرادی برگزار شد و در نهایت، فرید بهتاج و آرمین نوری راهی بازی نهایی شدند که بهتاج با کسب برتری 15 بر 12 برابر حریف ملی‌پوش خود جایزه مقام اولی این مسابقات را نصیب خود کرد.

در بازی رده‌بندی برای کسب مقام سومی نیز میثم لاهوت برابر رضوان پناهی در یک بازی نزدیک و نفس‌گیر با نتیجه 15 بر 14 پیروز شد و جایزه مقام سومی را به خود اختصاص داد.

مراسم اهدای جوایز این مسابقات با حضور هادی صباغی رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل در پایان رقابت‌ها برگزار شد و نفرات برتر جوایز خود را دریافت کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار