هجمه سنگین دشمنان علیه شورای نگهبان نشانگر جایگاه قوی این نهاد است

رئیس دفتر نظارت و بازرسی آذربایجان شرقی گفت: هجمه سنگین رسانه ای دشمنان اسلام و انقلاب علیه شورای نگهبان نشانگر جایگاه و پایگاه بسیار قوی و ممتاز این نهاد در جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۶۰۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳ 12 July 2015
عباسعلی اسدی در نشست خبری با خبرنگاران، با بیان اینکه با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات در کشور حجم این هجمه ها علیه شورای نگهبان افزایش می یابد، اظهار کرد: بر همین اساس است که انواع توهین ها و تهمت ها به این مجموعه خدوم زده می شود تا بلکه از این طریق به نظام مقدس جمهوری اسلامی لطمه وارد کنند.

وی افزود: با توجه به وظیفه سنگین و نظارت های مثبت و عادلانه شورای نگهبان به موضوع انتخابات، دشمنان تلاش های وافری دارند که تا بلکه با هدف حذف این نهاد به مقاصد شوم خود در ایران دست یابند.

اسدی ، وجود شورای نگبهان در نظام سیاسی جمهوری اسلامی را برگرفته از تعالیم عالی اسلامی و مردمی بیان کرد و گفت: تاکیدات و گفته های فراوان امام راحل و مقام معظم رهبری درخصوص اهمیت کار شورای نگهبان نشان دهنده ارزش و جایگاه این شورا در ساختار سیاسی کشور است.

وی اضافه کرد: بر این اساس هرگونه اقدام در جهت تضعیف و توهین به شورای نگهبان موجب صدمه به کل نظام سیاسی جمهوری اسلامی خواهد شد.

اسدی با تاکید بر اینکه وظیفه شورای نگهبان نظارت استصوابی و بازرسی انتخابات است، یادآوری کرد: اگر چنین نباشد جای ایراد و گلایه دارد.

وی ، رصد وضعیت سیاسی و اجتماعی نامزدهای احتمالی مجلس شورای اسلامی را یکی از مهمترین وظایف شورای نگهبان بیان کرد که دفتر نظارت و بازرسی آذربایجان شرقی نیز در این رابطه از مدت ها قبل فعالیت های خود را شروع کرده اند.

اسدی افزود: بر همین اساس در حال حاضر دفاتر این دفتر در تمامی شهرستان های 21 گانه آذربایجان شرقی فعال شده و وضعیت عمومی انتخابات آینده و همچنین نامزدهای احتمالی و نیز تحرکات جریانات سیاسی را رصد می کنند.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند ماه امسال برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار