نماینده ولی فقیه در قزوین :

تریبون نماز جمعه حزبی و جناحی نشود

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: باید ساحت تریبون‌های نماز جمعه از متهم شدن به حزبی و جناحی بودن حفظ شود.
کد خبر: ۶۱۱۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵ 27 May 2018

تریبون نماز جمعه حزبی و جناحی نشودبه گزارش تابناک قزوین،آیت‌الله عبدالکریم به گزارش تابناک قزوین،عابدینی روز یکشنبه در گردهمایی ماهانه ائمه جمعه استان قزوین ، اظهار کرد:نباید موضع‌گیری‌ ائمه جمعه به گونه‌ای باشد که آنان متهم به اینکه از یک حزب و یا جناح خاص حمایت می کنند، شوند.


نماینده ولی فقیه در قزوین خاطرنشان کرد: نماز جمعه بستری برای همه اقشار، همه افکار و همه سلایق است.
امام جمعه قزوین با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید دارند که از سرزنش کسانی که مسئولیت مذاکرات را بر عهده داشتند پرهیز شود، اضافه کرد: رهبری نقد منصفانه و عالمانه را نه تنها تشویق کردند،بلکه خودشان در همان مجلس نیز نقد کردند و ما نیز ‌باید در تریبون‌ها همین گونه عمل کنیم و ضمن پرهیز از سرزنش که به دور از اخلاق و جوانمردی است، نقد منصفانه را جدی بگیریم.


نماینده ولی فقیه در استان قزوین در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: یکی از مسائلی که امروز رهبری بر آن تاکید دارند توجه به این موضوع است که اشرار داخلی و استکبار جهانی می‌خواهند اختلافات، چالش‌ها و تنش‌های منطقه به داخل نظام ما سرایت کند.


وی افزود: دشمنان می خواهند از جریانات حزبی و جناحی برای تحقق این هدف خود استفاده کنند و باید مراقب این توطئه افکنی‌ها باشیم.


نماینده ولی فقیه در استان قزوین در بخش دیگری از سخنان خود به استفاده هر چه بیشتر از فرصت‌های بی‌بدیل شب‌های احیا و شب قدر تأکید و اظهار کرد: سرمایه‌های معنوی و نماز جمعه را می‌باید در این ایام با برکت جمع‌آوری کنیم و آن را نادیده نگیریم.


حجت‌الاسلام‌ روح‌الله فاطمی‌نسب رییس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین نیز در این نشست بر ضرورت برگزاری نماز عید فطر به صورت متمرکز تاکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم در همه شهرها نماز عید فطر به صورت متمرکز برگزار شود تا شاهد وحدت هر چه بیشتر در جامعه باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار