از این پس روادید در شیراز الکترونیکی صادر می شود

پس از فرودگاه امام خمینی (ره) در تهران، ازاین‌پس در فرودگاه شیراز نیز به‌عنوان دومین فرودگاه کشور، روادید الکترونیکی صادر می‌شود.
کد خبر: ۶۱۳۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵ 30 May 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:ظهر امروز و با حضور معاون امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه، رئیس اطلاعات و امنیت ناجا، استاندار، فرمانده انتظامی، مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس، نماینده وزارت امور خارجه در فارس و ... بهره‌برداری از پروژه نهایی روادید الکترونیکی در شیراز آغاز شد.

معاون امور مجلس و ایرانیان وزارت خارجه در این آئین بهره برداری با اشاره به مزیت‌های روادید الکترونیکی اظهار داشت: پس از فرودگاه امام خمینی، فرودگاه شیراز به‌عنوان دومین شهر کشور از امکان صدور روادید الکترونیکی برخوردار شد.

پناهی آذر صدور روادید الکترونیکی را در صنعت گردشگری یک امتیاز ارزشمند دانست و افزود: با ایجاد روادید الکترونیک و از طریق اینترنت می‌توان از هر نقطه دنیا در سریع‌ترین زمان ممکن گردشگر جذب کرد و مانند گذشته معطل صدور روادید نشد.

وی ادامه داد: کسانی که نیاز به ویزا دارند در هر نقطه دنیا که بتوانند گردشگری را برای شیراز جذب کنند از طریق اینترنت تقاضای روادید کرده و از همان طریق موافقت‌ها را دریافت می‌کنند، یعنی می‌توانند مکان دریافت روادید را فرودگاه شیراز اعلام کرده و در همان‌جا این مجوز را دریافت کنند.

این نماینده مجلس افزود: با صدور روادید الکترونیکی هیچ برچسبی بر گذرنامه زده نخواهد شد و این کار قدم بسیار بزرگی در جذب گردشگران است.

پناهی آذر با بیان اینکه همکاری استاندار فارس، نیروی انتظامی و وزارت خارجه در ایجاد روادید الکترونیکی در شیراز بسیار مؤثر بود، افزود: امید است که در آینده نزدیک مهر ورود و خروج نیز با الکترونیکی شدن کامل تمام موارد، حذف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار