پنجشنبه بازار بستک افتتاح شد

سرپرست اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی بستک گفت: پنجشنبه بازار این شهرستان با حضور فرماندار، امام جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی، شورای شهر، اعضای کمیته اشتغال بستک و فعالان اقتصادی، افتتاح شد.
کد خبر: ۶۱۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲ 13 July 2015
به گزارش تابناک، بهرام فولادچنگ افزود: تولیدی های فعال شهرستان و فعالان عرصه مشاغل خانگی، تولیدات خود را در پنجشنبه بازار بستک برای اولین بار به نمایش گذاشتند.
 
وي، ضمن تقدير از دستگاههايي که با کميته اشتغال اين شهرستان همکاری داشته اند، بيان کرد: جهاد کشاورزی، ناحیه سپاه بستک، صنعت معدن و تجارت، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، تعاون روستایی، بهزیستی و کمیه امداد امام خمینی(ره) طرحهاي تولیدی برای حضور در این بازارچه را به دبیرخانه کميته اشتغال معرفی کردند.
 
وي اضافه كرد: محصولات 17 تولیدی به همت نمايندگي تعاون، کار و ورفاه اجتماعی شهرستان در این بازار محصولات متفاوتي عرضه شد که 4 طرح تولیدی مربوط به تعاونی های شهرستان، 8 طرح تولیدی مربوط به مشاغل خانگی و طرحهای خوداشتغالی و پنج طرح نيز از بین اصناف فعال شهرستان انتخاب شده بودند.
 
وی احداث بازارچه های فصلی و محلی را با هدف ساماندهی مشاغل خانگی از دستاوردهای مهم كميته اشتغال و سرمایه گذاری بستک در سال جاری ذكر كرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار