۸۴ هزار پاکت زکات فطریه در چهارمحال و بختیاری توزیع می‌شود

تابناک چهارمحال وبختیاری- قائم‌ مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: امسال ۸۴ هزار پاکت به منظور جمع‌آوری زکات فطریه در استان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۶۱۶۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ 09 June 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- نجفعلی حیدری اظهار کرد: با اشاره به اینکه امسال در تمامی مکان‌هایی‌ که نماز عید سعید فطر برگزار می‌شود صندوق جمع‌آوری زکات فطره‌ وجود دارد، تصریح کرد: به منظور جمع‌آوری زکات فطره و کمک به نیازمندان، ۱۳۰ هزار پاکت فطره‌ و کیسه «همیان مولا» در استان توزیع می‌شود که از این تعداد ۸۴ هزار پاکت آن مربوط به جمع‌آوری زکات فطریه است.
حیدری تاکید کرد: وجوه جمع‌آوری، در کمترین زمان ممکن میان نیازمندان توزیع می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: تعیین پایگاه‌های جمع‌آوری فطریه و مکان‌یابی مناسب با اولویت معابر پر تردد، اماکن زیارتی و برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری هزینه‌‌کرد زکات فطره با توجه به نیازسنجی و اولویت‌بندی در راستای توانمندسازی ورفع مشکلات اساسی در بخش مسکن، درمان، جهیزیه و ... از برنامه‌های‌ این نهاد برای جمع‌آوری زکات فطریه صورت می‌گیرد.
حیدی ادامه داد: ۱۲۰ هزار صندوق‌ صدقات‌ در قالب سه گروه صندوق‌های کوچک‌، متوسط و بزرگ در استان وجود دارد که میانگین درآمد‌ ماهانه صندوق‌های کوچک دوهزار و ۲۰۰ تومان، صندوق‌های‌ متوسط هفت هزار و ۸۰۰ تومان و صندوق‌های بزرگ‌ ۲۰ هزار تومان است‌.
وی با اشاره به تعاملات این نهاد با موسسات‌ خیریه استان، افزود: ‌ این تعاملات موجب می‌شود کمک‌های مردمی هر چه سریع‌تر به دست ایتام برسد.
حیدری گفت: برای دسترسی راحت‌تر مردم‌ در پرداخت صدقه، روش‌های نوینی در نظر گرفته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار