اجرای 239 طرح زودبازده در روستاهای نمین

فرماندار شهرستان نمین گفت: ۲۳۹ طرح تولیدی زودبازده در مناطق روستایی شهرستان نمین اجرا می‌شود.
کد خبر: ۶۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹ 20 February 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمهدی جوادی در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نمین اظهار داشت: اجرای 239 طرح تولیدی زودبازده در روستاهای شهرستان نمین تصویب شده و با ارائه تسهیلات و منابع مالی مورد نظر به زودی شاهد راه‌اندازی این طرح‌ها در مناطق روستایی شهرستان می‌شویم.

وی با اشاره به اعتبارات در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح‌ها تولیدی زودبازده بیان کرد: مبلغ 500 میلیارد ریال برای اجرای این طرح‌ها در نظر گرفته شده که با تخصیص آن شاهد تحولی اساسی در این حوزه و افزایش تولیدات روستاییان در شهرستان نمین می‌شویم.

فرماندار شهرستان نمین تصریح کرد: اجرای طرح‌های زودبازده تاثیر بسزایی در کاهش آمار بیکاری و اشتغال افراد در این طرح‌ها دارد که تلاش می‌کنیم با تخصیص این اعتبارات طرح‌های مورد نظر را راه‌اندازی کرده تا شاهد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ساکنان مناطق روستایی در این طرح‌ها باشیم.

جوادی افزود:‌ باراه‌اندازی این طرح‌ها برای 500 نفر در روستاهای این شهرستان به شکل مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود که این امر زمینه‌ساز ایجاد تحول در این زمینه و کاهش نرخ بیکاری در این شهرستان است که امیدواریم هر چه زودتر شاهد راه‌اندازی و بکارگیری این طرح‌ها در شهرستان باشیم.

وی با اشاره به مزایای طرح‌های زودبازده اظهار کرد: این طرح‌ها سبب ایجاد اشتغال در جامعه و افزایش سطح تولیدات با اعتبار اولیه کم و در زمان سریع می‌شود که این امر سبب می‌شود کارایی آن بالا بوده و بتوانند در ایجاد اشتغال موثر باشند.

فرماندار شهرستان نمین بنگاه‌های اقتصادی کوچک و طرح های زودبازده را گامی در راستای توسعه مناطق روستایی دانست و گفت: اجرای این طرح‌ها در مناطق روستایی سبب رونق تولیدات در این بخش شده و با جذب و سوق دادن اهالی این مناطق به سمت این تولیدات زمینه مهاجرت معکوس به این مناطق را فراهم می‌آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار