رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم خبر داد:

توقیف 4 تریلر با بار قاچاق 15 میلیارد ریالی در قم

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از توقیف چهار دستگاه تریلر و کشف کالای قاچاق به ارزش 15 میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۶۴۰۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۹ 21 July 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، مهدی قدمی گفت: در راستای مبارزه با کالای قاچاق و برقراری امنیت و ثبات بازار مشخص شد، ایادی قاچاق تصمیم بر انتقال مقدار قابل توجهی کالا از یکی از شهرهای جنوبی به مرکز را دارند و از استان قم عبور خواهند کرد.

وی افزود: کارشناسان پلیس آگاهی استان با برآورد تقریبی زمان ورود خودروها به محورهای مواصلاتی استان، به صورت نامحسوس این محورها را کنترل کرده و در نهایت چهار دستگاه تریلر حاوی کالای قاچاق در اتوبان کاشان – قم  را شناسایی و توقیف کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم در ادامه تصریح کرد: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد 4 راننده تریلر که سابقه حمل کالای قاچاق نیز داشته‌اند و بعد از بارگیری کالاهای موصوف با مدارک جعلی از جنوب حرکت کرده‌اند.

وی ارزش تقریبی کالاهای کشف شده را بالغ بر 15 میلیارد ریال دانست و اظهار کرد: پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قضایی به دادسرای عمومی و انقلاب استان ارسال و متهمان روانه زندان شدند.

قدمی تأکید کرد: اقدامات تخصصی پلیس برای شناسایی متهمان اصلی، محل دپو و تخلیه کالاها مورد بررسی است.

وی گفت: از آنجا که قاچاق کالا و ارز یکی از دلایل اصلی رکود اقتصادی بوده و از بین رفتن بازار کار و سرمایه اجتماعی را در پی دارد، مبارزه با این امر یکی از اهداف و اولویت‌های نیروی انتظامی است و ماموران پلیس با ایادی قاچاق برخورد قاطع و قانونی خواهند داشت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار