تغییر رویکرد تحریم به مذاکره، نشانه عقب نشینی دشمنان ایران است

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران با کشورهای 1+5، گفت: امروز بعد از 37 سال، تغییر رویکرد دشمنان انقلاب اسلامی ایران از تهدید و تحریم به مذاکره و توافق، که نشانه عقب نشینی راهبردی آنهاست، مدیون تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۶۷۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵ 27 July 2015

به گزارش خبرنگار ما ، حجت الاسلام حسن کاملی فر در 'همایش گرامیداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری، امام خامنه ای (مدظله العالی) به تبریز' افزود: ولی فقیه نجات بخش کشور از استبداد، ضامن استقلال و امنیت کشور و همچنین رمز عبور از بحران ها و فتنه هاست.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه 'پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت شما نرسد' خاطرنشان کرد: امروز کسی که به مکتب، راه و هدف امام (ره) باور و عزم راسخ داشته و برای حفظ و استمرار آن در داخل و خارج کشور تلاش می کند، مقام معظم رهبری است.

کاملی فر ادامه داد: کسی که با مدیریت حکیمانه و ایستادگی شجاعانه در مقابل اقدامات خائنانه و غیرقانونی فتنه گران ایستادگی و با روشنگری و تدابیر هوشمندانه، توطئه توطئه گران را خنثی می کند، ولی فقیه است.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری به مبارزه با رژیم صهیونیستی و ایجاد جبهه ی مقاومت و هدایت بیداری اسلامی در مسیر صحیح عزم راسخ و باور قلبی دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در خصوص برکات وجودی آیت الله مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، گفت: آیت الله مجتهد شبستری از خاندان پر قدمت علم و تقوا و از چهره های ثابت قدم در مسیر ولایت و انقلاب اسلامی است که خود را وقف اسلام، حوزه های علمیه و موفقیت نظام جمهوری اسلامی کرده است و در زمان حوادث مهم و بحران های فتنه گونه همت گماشته است.

وی با بیان اینکه آیت الله مجتهد شبستری در زمینه های علمی، عمرانی، فرهنگی و سیاسی تلاش زیادی کرده است، بیان کرد: وی در بعد تبلیغ یک مبلغ برجسته، و در زمینه تدریس از اساتید بنام حوزه های علمیه می باشد و در بعد فعالیت های سیاسی چندین دوره در سنگر نمایندگی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تلاش کرده است.

حجت الاسلام کاملی فر ادامه داد: ساخت مصلای امام خمینی (ره)، تاسیس تعدادی کتابخانه، تأسیس چندین مدرسه، تألیف چندین کتاب و غیره از جمله اقدامات فرهنگی و عمرانی آیت الله مجتهد شبستری است.

وی اضافه کرد: پنجم مرداد ماه به عنوان سالروز سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به آذربایجان شرقی، روز تجلی ارادت و عشق مردم آذربایجان به ولایت فقیه و روز تجلی پیوند مستحکم مردم آذربایجان با ولایت فقیه است.

وی برگزاری همایش بزرگداشت این روز را نماد تجدید میثاق مردم آذربایجان با ولایت فقیه اعلام کرد و گفت: بر اساس آموزه های مکتب حیات بخش تشیع، تجلیل و تکریم از ولی فقیه، تجلیل و تکریم از امام زمان (عج) است.

همایش یک روزه 'گرامیداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری به آذربایجان شرقی' با حضور حجت الاسلام محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در دانشگاه تبریز برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار