دعوت از مردم برای پاکسازی جنگل کهمره سرخی

مدیر کل محیط زیست فارس گفت: همزمان با ۸ مرداد روز حفاظت از جنگل مراسم پاکسازی جنگل کهمره سرخی فارس با حضور اقشار مختلف مردم، تشکل های مردم نهاد، جمعیت هلال احمر و رسانه ها برگزار می شود.
کد خبر: ۶۷۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۵ 27 July 2015
تابناک فارس به نقل از مهر:حمزه ولوی تصریح کرد: استان فارس با ۵/۱۲ میلیون هکتار وسعت و ۲۹ شهرستان، هدف بزرگ گردشگران داخلی و خارجی است و خوشبختانه با اقداماتی که در سال های اخیر صورت گرفته زیرساخت های توسعه صنعت گردشگری در این استان فراهم شده است ، رویکرد خردمندانه این است که از توان گردشگری استان بیش از صنعت بهره ببریم اما گردشگری که مبتنی بر گردشگری آگاهانه و منتج به توسعه پایدار شود.

وی افزود : به رغم اینکه مردم عواقب پراکنش زباله ها در طبیعت و محیط زیست را می دانند اما متاسفانه هستند گردشگرانی که با ریختن زباله چهره طبیعت را مخدوش می کنند و امروز در برخی نقاط جاده های مواصلاتی استان چهره نا زیبایی را به خود گرفته است.

ولوی خاطر نشان کرد: با هدف تنویر افکار عمومی و پاکسازی جنگل های ارزشمند استان فارس و ایجاد فرهنگ مشارکت در حفظ داشته هایمان مراسم پاکسازی جنگل در روز ۸ مرداد ماه با حضور همه مردم ، مسئولان و دوستداران محیط زیست برگزار می شود.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان فارس از تمامی شهروندان و دوستداران محیط زیست استان برای شرکت در این مراسم که برای داشتن محیط زیست و جنگلی عاری از آلودگی ها برگزار می شود، دعوت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار