نواختن زنگ هفته کتاب وکتابخوانی در مدارس شهرستان خاتم

زنگ هفته کتاب و کتابخوانی در مدرسه عشایری شهید هاشمی نژاد شهرستان خاتم نواخته شد.
کد خبر: ۶۷۸۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳ 12 November 2018

محمد محمودی معاون عمرانی فرماندار شهرستان خاتم در مراسم نواختن زنگ کتاب و کتابخوانی گفت: بهترین راهکار برای توسعه فرهنگی جامعه ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین مردم به ویژه دانش آموزان است.

محمودی با بیان اینکه والدین و آموزش و پرورش نقش کلیدی جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین دانش آموزان دارند افزود: نهادینه کردن عادت مطالعه در جامعه و بویژه در میان دانش آموزان به معنای تلاش برای علاقه‌مند کردن آن‌ها به مطالعه است و باید مطمئن باشیم با روی آوردن دانش آموزان به مطالعه اثرات قابل ملاحظه ای را در جامعه خواهیم دید.

در ادامه یوسف محمودی سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان خاتم با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه اظهار داشت: خواندن، دریچه ورود به شهر علم و دانش است و باید اهمیت مطالعه کتاب برای همه ی افراد جامعه و بویژه دانش آموزان روشن شود.

محمودی با برشمردن ضرورت‌های مطالعه برای دانش آموزان، نوجوانان وجوانان افزود: آینده کشور متعلق به افرادی است که اهل مطالعه و به دنبال کسب علم و دانش باشند.

شایان بذکر است مراسم نواختن زنگ کتاب و کتابخوانی به صورت نمادین با حضور جمعی از مسئولان در دبستان عشایری شهید هاشمی نژاد شهرستان خاتم به صدا در آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار