علت گرانی گوشت قرمز در بازار استان در اسرع وقت مشخص شود

تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: علت گرانی گوشت قرمز در بازار این استان بررسی و نتیجه آن برای رسیدگی به ستاد تنظیم بازار اعلام شود تا با عوامل گران‌فروشی این کالا برخورد قانونی شود.
کد خبر: ۶۸۱۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹ 19 November 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، الله‌کرم نصیری در کارگروه تنظیم بازار استان، گفت: اعضای این کارگروه تا هفته آینده قیمت گوشت قرمز از زمان کشتار تا عرضه در بازار را ارزیابی و ارائه کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: برخورد با گران‌فروشی و مجازات متخلفان در بازار چهارمحال و بختیاری در دستورکار اعضای کارگروه تنظیم بازار استان قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: همچنین نظارت‌ها در چرخه عرضه گوشت قرمز با نرخ دولتی از زمان اختصاص به عاملان فروش تا هنگام رسیدن به مصرف‌کنندگان تشدید شود.
نصیری یادآور شد: در صورت وجود تخلف در خصوص دریافت گوشت با قیمت دولتی و فروش آن به قیمت آزاد ، عوامل شناسایی می‌شوند و با آنان برخورد جدی خواهد شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تحریم‌های ظالمانه اعمال شده علیه جمهوری اسلامی ایران از سوی آمریکا، هیچ تاثیری بر بازار نداشته است و مواد اولیه مورد نیاز مردم به اندازه کافی و به موقع تأمین شده است.
وی تاکید کرد: کارخانه‌های تولید خوراک دام آبزیان چهارمحال و بختیاری پس از تأمین نیازهای استان می‌توانند مازاد تولیدات خود را به خارج از کشور صادر کنند.
در ادامه ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری، سید نعیم امامی نیز گفت: تأمین کالا در این استان با مشکل مواجه نیست و در شرایط کنونی بازار استان آرام و تمامی اقلام اساسی مردم در انبارها موجود است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: به‌منظور کنترل قیمت کالاها و جلوگیری از گران‌فروشی در بازار استان بازرسی‌های مستمر از واحدهای صنفی صورت می‌گیرد.
وی گفت: تأمین میوه در بازار در دستورکار اصلی مسؤولان چهارمحال و بختیاری نیست اما تأمین مواد پروتئینی از مهم‌ترین اولویت‌های این استان است.
امامی تاکید کرد: به تازگی 9 هزار و 116 حلقه انواع لاستیک خودرو به چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت که هنگام اختصاص لاستیک‌های دولتی به متقاضیان واجد شرایط باید لاستیک‌های کهنه باز و تعویض شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری یادآور شد: هیچ گونه افزایش قیمت لاستیک به خصوص در خودوهای سواری وجود نخواهد داشت  و مردم می‌توانند گران‌فروشی، کم‌فروشی و یا سایر تخلفات مرتبط با کارگروه تنظیم بازار استان را به تلفن 124 اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار