محمد تقوی:

نمی‌دانیم جمعه با چه تیمی بازی می‌کنیم/ تمرینات سخت تراکتورسازی از فردا آغاز می‌شود

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: روز جمعه برابر حریفی بازی می کنیم که از تفکرات سرمربی اش خبر نداریم.
کد خبر: ۶۸۸۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷ 09 December 2018

به گزارش تابناک تبریز، محمد تقوی امروز در تمرین تیم تراکتورسازی اظهار داشت: خوشبختانه امروز اولین جلسه تمرینی بعد از بازگشت بازیکنان تیم ملی بود و بازیکنان تیم تراکتورسازی از لحاظ بدنی و روانی آماده هستند.

وی گفت: می‌دانیم بازی سختی برابر فولاد خوزستان داریم و نه تنها این بازی، بلکه از چند هفته گذشته که به کورس مدعیان بازگشتیم هر بازی سختی خاص خودش را برای ما دارد و بازیکنان تیم به خوبی به این موضوع واقف هستند.

تقوی گفت: امروز تمرین تیم بیشتر به برنامه‌های هوازی با بازیکنان اختصاص داشت و تمرینات سخت تیم از فردا آغاز می‌شود.

مربی تیم تراکتورسازی تبریز در مورد بازی تیمش با فولاد خوزستان گفت: مهمترین موضوع این است که ما نمی‌دانیم با چه تیمی بازی داریم و تیم فولاد خوزستان در 14 هفته گذشته با یک شکل و یک فرم بازی کرده است و در این بازی مطمئنا با مربی جدید خود تغییراتی خواهد داشت.

وی افزود: از این بابت نگران نیستیم چون تیم تراکتورسازی به مرحله‌ای رسیده است که باید تفکرات خود را در میدان مسابقه پیاده کند و مهم نیست مقابل چه تیمی قرار بگیرد، اما ناشناخته بودن تیم فولاد و اینکه این تیم با چه سیستمی و چه فلسفه‌ای روز جمعه وارد میدان می شود، می‌تواند روی کار تیم ما اثر بگذارد.

تقوی تصریح کرد: خوشبختانه به جایی رسیدیم که برابر هر تیمی قرار بگیرم می‌توانیم تفکرات خود را در میدان پیاده کنیم و مهم نیست برابر چه تیمی بازی داریم و در حال حاضر تمام تمرکز ما این است که تیم خود را برای بازی روز جمعه آماده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار